logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۷۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

اقدامات هوشمندانه رهبری هزینه‌های فتنه ۸۸ را کاهش داد/ مدیریت هوشمندانه رهبری مانع از رسیدن دشمن به اهدافش در فتنه ۸۸ شد

اقدامات-هوشمندانه-رهبری-هزینه‌های-فتنه-۸۸-را-کاهش-داد-مدیریت-هوشمندانه-رهبری-مانع-از-رسیدن-دشمن-به-اهدافش-در-فتنه-۸۸-شد
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش بی‌بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه ۸۸، گفت: مدیریت هوشمندانه رهبری موجب کاهش هزینه‌های فتنه ۸۸ شد.

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در طول ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی یکی سری از روز ها به معنای واقعی کلمه یوم الله است، اظهار کرد: روز هایی مانند ۱۲ بهمن، ۲۲ بهمن و ۹ دی یوم الله است و به تعبیر زیبای رهبری ۹ دی در تاریخ ایران ثبت شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی عقبه ای ۸ ماهه داشت، ابراز کرد: متاسفانه استکبار جهانی وایادی داخلی دشمنان یک سری اهداف برای خود تعریف کرده بودند که کمترین آن این بود که نظام اسلامی را با یک چالش اساسی مواجه کنند و این کار قرار بود از طریق مردم فریب خورده انجام شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ۹ دی با حضور حماسی مردم مانند فتنه های دیگر در تاریخ ثبت شد، عنوان کرد: اولین راهپیمایی علیه فتنه در سال ۸۸ در ۸ دی از شهر رشت شروع شد و در ۹ دی در سراسر کشور به اوج رسید و این فتنه خاموش شد.

وی با بیان اینکه اگر درایت و هوشمندی رهبری در این فتنه نبود ممکن بود نظام با چالش های بزرگتری مواجه بود، ادامه داد: در فتنه اخیر باز با هوشمندی رهبری این فتنه را رو به خاموشی برده است.

احمدی با بیان اینکه دشمن در این فتنه اخیر به دنبال کشته سازی بود، افزود: نظام با استفاده رئفت اسلامی برخود کرد و نیروهای امینتی و بسیجی و پلیس به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند اما هیچ کسی به دست‌ نیروهای امنیتی و پلیس و بسیج کشته نشد.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا نیروی امنیتی در برخود با اغتشاش بدون صلاح گرم به میدان نمی رود، خاطر نشان کرد: پلیس و بسیج بدون سلاح گردم در میدان حاضر شد و اغتشاشات را خاموش کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر این صحنه ها را می بینند اما مغرضانه برخورد می‌کنند، افزود: در زمانی که اغتشاشگران مسلح بودند پلیس و نیروهای مدافع امنیت بدون سلاح گرم در صحنه حاضر شد.

وی با بیان اینکه فرانسه که مهد دمکراسی است ببینید  پلیس چگونه با مردم برخورد می کند، افزود: پلیس آمریکا جورج فلوید را چکونه زیر زانو خفه کرد و اصلا به عنوان یک انسان به آن نگاه نکرد.

احمدی با بیان اینکه نظام اسلامی با رئفت اسلامی با اغتشاشگران برخورد کرد، ابراز کرد: این ممکن نبود مگر با درایت و مدیریت هوشمندانه رهبری که دشمن را خلع سلاح کرد و مانع از رسیدن دشمن به اهدافش شد و نظام اسلامی از این فتنه به سلامت عبور کرد.

وی بیان کرد: ۹ دی یکی از ایام الله است که در تاریخ نظام اسلامی به ثبت رسیده است و این روز در تاریخ ماندگار خواهد بود همچنان که نظام اسلامی پارجا است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر