logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

۹ دی به ما آموخت تا چگونه در مقابل فتنه دشمنان بایستیم/ ۹ دی قدرت بازدارندگی نظام اسلامی را به دشمنان نشان داد

۹-دی-به-ما-آموخت-تا-چگونه-در-مقابل-فتنه-دشمنان-بایستیم-۹-دی-قدرت-بازدارندگی-نظام-اسلامی-را-به-دشمنان-نشان-داد
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بازتولید قدرت نرم نظام اسلامی یکی دیگر از دستاورد‌های حماسه ۹ دی است، گفت: ۹ دی به ما آموخت که چگونه بتوانیم در آینده چگونه با بحران ها و فتنه ها در مقابل دشمن عمل کنیم.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سالروز حماسه ۹ دی، اظهار کرد: در سال ۸۸ با بهانه تقلب در انتخابات فتنه ای بر پاشد و ۸ ماه کشور درگیر با مسائل فتنه بود.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ فکر می کرد نظام دارد روز های پایانی خود را سپری می‌کند، ابراز کرد: دشمن از تمامی قدرت خود در سال ۸۸ در خارج از کشور استفاده کرد و داخل کشور هم عده ای فریب خوردند و فتنه را همراهی کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ آشوبگران به مقدسات و امام حسین (ع) توهین کردند، تصریح کرد: پرچم و خیمه امام حسین (ع) در سال ۸۸ توسط آشوبگران به آتش کشیده شد و زمانی که مردم دیدند فتنه‌گران به دنبال از بین بردن مقدسات و نظام اسلامی که خون آورد هزاران شهید است، هستند در ۹ دی به خیابان ها آمدند و طومار فتنه را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه ۹ دی دستاورد های مهمی دارد، عنوان کرد: تثبیت اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری از دستاورد های ۹ دی است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه نقش و جایگاه ولایت به عنوان ستون خیمه کشور و انقلاب و نظام بعد از ۹ دی دوباره تثبیت شد، ادامه داد: انسجام مردم و نظام بعد از حماسه ۹دی تقویت شد.

وی با بیان اینکه آنهایی که فتنه می‌کردند بعد از حماسه ۹ دی به انزوا رفتند، افزود: در پی حماسه مردم در ۹ دی نقش مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب آشکار شد و استقلال سیاسی کشور حفظ شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم با حضورشان در روز ۹ دی مهر تاییدی بر انتخابات زدند و آنهایی مدعی تقلب در انتخابات بودند را رد کردند، ابراز کرد: در حماسه ۹ دی باور مردم تقویت شد و اهمیت و جایگاه نرم در شرایط فتنه را متوجه شدند.

وی با بیان اینکه ایران مانند برخی از کشورها نیست که دشمنان فتنه‌های مختلفی را انجام دهند، ابراز کرد: غرب بعد از حماسه ۹ دی به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی باور پیدا کرد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بازتولید قدرت نرم نظام اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای حماسه ۹ دی است، تصریح کرد: ۹ دی به ما آموخت که چگونه بتوانیم در آینده با بحرانها و فتنه‌ها در مقابل دشمن عمل کنیم.

وی با اشاره به دلایل گرامیداشت ۹ دی، عنوان کرد: یکی از دلایل گرامیداشت حماسه ۹ دی افزایش بصیرت مردم و بازخوانی و تجزیه و تحلیل حوادث گذشته برای نسل جدید و جلوگیری از تحریف این حماسه ماندگار است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جنگ‌شناختی دشمن، ادامه داد: باید ابعاد مختلف فتنه ۸۸ بررسی شود تا این حماسه و نقش مردم در باطل کردن اين فتنه به جوانان منتقل شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر