logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۸۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان:

۱۲۱ میلیارد تومان برای خرید ناوگان عمومی شهر زنجان هزینه شد/ ۲۵ اتوبوس با عمر بالای ۱۷ سال نوسازی شد

۱۲۱-میلیارد-تومان-برای-خرید-ناوگان-عمومی-شهر-زنجان-هزینه-شد-۲۵-اتوبوس-با-عمر-بالای-۱۷-سال-نوسازی-شد
سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان با اشاره به هزینه ۱۲۱ میلیارد تومانی برای خرید ناوگان عمومی شهر زنجان گفت: برای ۱۰ اتوبوس شهر که مدل آن ‌ها قبل از سال ۸۴ بود نیز هزینه شد.

به گزارش موج رسا; داود نوری شامگاه امروز در آیین رونمایی ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل شهری شهر زنجان اظهار داشت: ۴۱ دستگاه اتوبوس از شرکت‌های مختلف خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ دستگاه از شرکت اوقاف و ۲۳ دستگاه از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری شد، افزود: طبق قول مسئولان کشوری در اواخر سال و یا اوایل سال آینده دستگاه های دیگری نیز به ناوگان عمومی شهر زنجان اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: همچنین ۳۶ دستگاه مینی‌بوس دو درب نیز خریداری شده که دهه فجر تحویل ناوگان خواهد شد. علاوه بر این ۲۵ دستگاه ون خریداری شده با ظرفیت ۱۳ نفر نیز در این ایام تحویل شهرداری زنجان خواهد شد.

نوری با بیان اینکه با تحویل این دستگاه‌ها جمع ناوگان شهرداری زنجان ۱۰۲ دستگاه خواهد بود، ادامه داد: در حال حاضر ۹۱ دستگاه در خطوط فعال هستند.

وی اذعان کرد: در حدود ۱۲۱ میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافته بود که کلا در وجه شرکت‌های سازنده پرداخت شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس قدیمی که مدل ۸۴ به بالا بود نیز با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد تومان بازسازی شده و در حال حاضر در خطوط اتوبراسرانی زنجان فعال هستند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر