logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۸۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

سرمایه گذار بخش خصوصی عملیات اجرایی پروژه فاضلاب ابهر را آغاز کرد

-سرمایه-گذار-بخش-خصوصی-عملیات-اجرایی-پروژه-فاضلاب-ابهر-را-آغاز-کرد
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به افتتاح ناقص پروژه فاضلاب شهر ابهر گفت: به دلیل افتتاح ناقص این پروژه ردیف اعتباری به آن اختصاص داده نشد اما سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اتمام پروژه؛ قرارداد ۳۲۰ میلیارد تومانی منعقد کرده و از روزهای گذشته اجرای طرح آغاز شده است.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های گذشته پروژه فاضلاب شهر ابهر تنها با ۳۰ درصد تکمیل، افتتاح شده است. این در حالی است که ۳۰ درصد پروژه در نیمه کار قرار داشته و برای بقیه پروژه نیز هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: همین افتتاح ناقص سبب شده تا ردیف اعتباری این پروژه بسته شود و نتوان اعتباری از ردیف ملی برای تکمیل ۶۸ کیلومتر باقی مانده جذب کرد.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: خوشبختانه با شرکت آبفا استان هماهنگی انجام شد تا بتوان از تصفیه پساب فاضلاب شهر در صنایع پر آب بر آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه استقرار صنایع پر آب بر در این شهرستان سبب افت سطح آب زیر زمینی شده است، یادآور شد: با بخش خصوصی قرار دادی به مبلغ ۳۲۰ میلیارد تومان منعقد شد تا ۶۸ کیلومتر باقی مانده شبکه فاضلاب شهر ابهر را اجرا نماید.

ذوالقدر بیان کرد: با این امر علاوه بر اینکه آب زیرزمینی در شهرستان حفظ خواهد شد و پساب تصفیه شده فاضلاب مورد استفاده صنایع قرار خواهد گرفت، شبکه فاضلاب شهر نیز اجرا و به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کارهای عملیاتی این پروژه از روزهای گذشته در شهر ابهر آغاز شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر