logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۸۷۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

دشمن با شکست در جنگ سخت، دست به جنگ نرم زده است

دشمن-با-شکست-در-جنگ-سخت،-دست-به-جنگ-نرم-زده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به شکست دشمنان در جنگ سخت، گفت: به دلیل اینکه جنگ سخت پاسخ نداده، دشمن دست به جنگ نرم زده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) اظهار داشت: میلاد حضرت عیسی(ع) مظهر تجلی قدرت و اراده خداوند است.

وی با بیان اینکه ۷ دی ۱۳۵۸ سازمان نهضت سوادآموزی با فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد، افزود: دینی همانند دین اسلام وجود ندارد که مردم را به سوادآموزی دعوت کرده باشد.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به اینکه فردا ۳ شهید گمنام وارد استان زنجان می‌شود، گفت: شهدای گمنام با اینکه در زمین مجهول هستند شناخته نشده‌اند اما در آسمان شناخته شده هستند.

وی به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی نشان دادند که یک انسان به تنهایی می‌تواند در حلقه اتصال الهی قرار گیرد و انسان عظیمی ‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه همه مردم، بسیجیان، دانشجویان، علما و دانش‌آموزان باید فتنه‌های دشمن را بشناسند و باید مطمئن باشند که دشمن دلسوز ما نیست‌، گفت: با اینکه دشمن توان تهدید نظامی را علیه کشورمان ندارد اما هر روز که زمان سپری می‌شود روش‌های جدیدی برای جنگ نرم بکار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن بیش از چهار دهه است که در تلاش برای نابودی انقلاب اسلامی است اذعان کرد: فتنه‌های آمریکا و استکبار جهانی برای همه روشن است. 

امام جمعه زنجان با اشاره به شکست دشمنان در جنگ سخت بیان کرد: به دلیل اینکه جنگ سخت پاسخ نداده، دشمن دست به جنگ نرم زده است.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای نابسامی در اقتصاد کشور با ایجاد آشوب ها بود،گفت: اما با بصیریت مردم فتنه‌ها شکست خورد و موفق نشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای تسلط ذهن‌ها است، اذعان کرد: ملت ایران با قدرت ایمان که داشته در مقابل فتنه‌ها ایستاده‌ است‌.که همین امر سبب پیروزی انقلاب شد و توانستیم در هشت سال دفاع‌مقدس نیز بر دشمنان‌ پیروز شویم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر