logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۸۷۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

پیشگیری از اعتیاد از مهمترین برنامه‌ پلیس مواد مخدر در زنجان است

پیشگیری-از-اعتیاد-از-مهمترین-برنامه‌-پلیس-مواد-مخدر-در-زنجان-است
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به لزوم آموزشی اقشار مختلف در حوزه پیشگیری از مواد مخدر، گفت: ۴۶۷ جلسه آموزشی در حوزه مواد مخدر برای اقشار مختلف برگزار شده است.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه مواد مخدر در حوزه مددکاری و اقدامات مشاوره ای، اظهار کرد: پلیس علاوه بر اقدامات مقابله ای در راستای جلوگیری از توزیع مواد مخدر، کار های فرهنگی و اقدامات پیشگیری را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی یکی از اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی جامعه در حوزه مواد مخدر است، ابراز کرد: پلیس اقدام به مشاوره و مددکاری در حوزه موادمخدر به مردم کرده است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به مرکز مشاوره پلیس در حوزه مواد مخدر، تصریح کرد: مرکز مشاوره پلیس مبارزه با مواد مخدر، جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان، در ساختمان امام رضا (ع) طبقه زیر زمین واقع است.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره پلیس همه روزه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه به شهروندان آماده ارائه خدمت است، عنوان کرد: عموم مردم می توانند از خدمات مشاوره ای و مددکاری پلیس در حوزه مواد مخدر استفاده کنند و این خدمات مخصوص قشر خاصی نیست.

حسین‌خانلو با بیان اینکه افرادی که در معرض خطر مواد مخدر هستند و یا افرادی که در خانواده آن ها فردی دچار اعتیاد شده است می توانند از مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس در این حوزه استفاده کنند، ادامه داد: تلاش می شود این افراد را در مسیر درست و ترک اعتیاد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کلاس ها و کارگاه ها مختلفی در راستای مضرات استفاده از مواد مخدر و شناخت مواد مخدر برای دانش آموزان و عموم مردم در طول سال برگزار می شود، افزود: کلاس های آموزشی در مدارس برای دانش آموزان و اولیا دانش آموزان برگزار می‌شود تا آگاهی آن ها در این حوزه بیشتر شود.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۴۶۷ جلسه آموزشی در خصوص مواد مخدر برای اقشار مختلف مردم برگزار شده است، خاطر نشان کرد: نصب بنر های آموزشی در مسیر های پرتردد، تهیه و توزیع کلیپ آموزشی، انتشار انمیشین و پادکست های آموزشی و... در فضای مجازی از سایر اقدامات آموزشی پلیس در حوزه پیشگیری از مواد مخدر بوده است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به‌صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت اخبار مرتبط با مواد مخدر در خدمت شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار خود را در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند./ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : جناب سرهنگ منصوری متین ] [ ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ]
رئیس پلیس مواد مخدر استان قم جناب سرهنگ منصوری متین سه سال خدمت تمدید شد جایگاه شد
فرم ارسال نظر