logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد؛

تحقق اعتبارات بازآفرینی شهری نیازمند همراهی دولت است

تحقق-اعتبارات-بازآفرینی-شهری-نیازمند-همراهی-دولت-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بهینه سازی طرح‌های تفصیلی و تحقق اعتبارات بازآفرینی شهری نیازمند همراهی دولت است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر زنجان، مجید ناصحی مقدم در نخستین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها در صف اول مواجهه با مشکلات مردم بوده و همواره مدیریت شهری با عزم راسخ پیگیر مطالبات و مشغول خدمت رسانی برای حل مشکلات مردم هستند.  

وی با بیان اینکه همکاری بین شهرداری‌ها فرصت خوبی برای انتقال تجارب است، افزود: مراکز استان‌های شمال‌غرب، می‌توانند در حل ریشه ای مسائل و مشکلات خود کمک حال هم باشند چرا که محل تامین درآمد شهرداری خود مردم است و باید برای مردم هزینه شود.  

ناصحی خاطرنشان کرد: بهینه سازی طرح‌های تفصیلی در شهرها، اعتبارات باز آفرینی و دیگر موارد نیازمند همراهی و همکاری دولت است.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گری جمعی معضلات شهری از دولت می‌تواند در بهبود شرایط و حل معضلات موثر باشد چرا که تجمیع مطالبات و احصای مشکلات می تواند اولین قدم برای این مجمع باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: میزان محرومیت در استان‌های شمال‌غرب کشور به نسبت شهرهای مرکزی بیشتر بوده و زیرساخت و تاسیسات موجود نیز نسبت به شهرهای مرکزی قابل مقایسه نیست‌./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر