logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۸۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله؛

تولید محتوا با اولویت جهاد تبیین انجام شود/ دشمن در تلاش برای تطهیر چهره پهلوی است

تولید-محتوا-با-اولویت-جهاد-تبیین-انجام-شود-دشمن-در-تلاش-برای-تطهیر-چهره-پهلوی-است
نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله با بیان اینکه در تولید محتوا باید اولویت جهاد تبیین را به کار بگیریم، گفت: باید در تولید محتوا به مقابله با بزک و تطهیر پهلوی در فضای مجازی، تبیین دستاوردهای ۴۳ سال گذشته، تبیین دستاورد‌های دولت، تبیین ریشه مشکلات کشور و تصحیح ذهنیت مخاطبین در رابطه با سایر کشورهای دنیا پرداخته شود.

به گزارش موج رسا; سید محمدحسین راجی، نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله شامگاه سه‌شنبه در دوره توانمندی بسیج اظهار داشت: یکم فرودین ماه ۹۷ حضرت آقا به مهم‌ترین مشکل کشور اشاره کردند و فرمودند امروز مهمترین چالش کشور یک چالش ذهنی است. یعنی چیزی که در ذهنیت وجود دارد با واقعیت در تناقض است ایشان در پایان همان سال برای حل چالش‌ها نیز سند تبیینی که بیانیه گام دوم انقلاب بود را صادر نمودند.

وی افزود: هیچ نوشته مکتوبی در رابطه با جهاد تبیین به مهمی بیانیه گام دوم انقلاب نیست و از آن روز فرموده‌های ایشان کاملا رنگ و بومی تبیینی پیدا کرده است. چراکه بعد از بیانیه گام دوم انقلاب قرار بود یک اتفاق خاص در کشور رخ دهد و در این راستا از آن روز به بعد ایشان ۷ سخنرانی خود را به جهاد تبیین اختصاص دادند.

نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله با اذعان به اینکه اگر ما می خواهیم تولید محتوا، سخنرانی، موشن گرافی، کلیپ، عکس نوشت ایجاد کنیم و می خواهیم در فضای مجازی و حقیقی کار کنیم باید اولویت جهاد تبیین را به کار بگیریم، گفت: اما سوالی که مطرح است این موضوع می باشد که چه چیزی باید تبیین شود؟

وی با تاکید بر دقت بر روی کلمه کلمه حرف‌های حضرت آقا گفت: اگر دقت نداشته باشیم؛ این تصور می شود کارهایی که قبلا نیز انجام می شد همان جهاد تبیین بوده و در حال حاضر آن را باید ادامه دهیم در صورتی که چنین نیست و این موضوع آفت بدنه انقلاب است.

حجت‌الاسلام راجی با تاکید بر اینکه در حال حاضر باید تولیدات بعد و قبل از جهاد تبیین فرق داشته باشد اذعان کرد: در حال حاضر اول باید اصول، امهات و مبانی انقلاب تبیین شود و سپس سایر امور که شامل مواردی است که توسط دشمن دچار تحریف شده، مورد تبیین قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر در حال حاضر تبیین نکنیم دیگر فردا تبیین امکان پذیر نیست و دیر شده است، اذعان کرد: "سایر امور" که در جمله مذکور ذکر شد شامل پنج مورد است یعنی هرکس در فضای مجازی و حقیقی شبهه ای در حوزه انقلاب اسلامی ایجاد می کند از این ۵ مورد خارج نیست.

نویسنده کتاب صعود ۴۰ ساله با اشاره به اینکه اگر برای ۵ مورد، محتوا تعیین کنیم کافی است، گفت: این پنج مورد شامل مقابله با بزک و تطهیر پهلوی در فضای مجازی، تبیین دستاوردهای ۴۳ سال گذشته، تبیین دستاورد‌های دولت، تبیین ریشه مشکلات کشور، تصحیح ذهنیت مخاطبین در رابطه با سایر کشورهای دنیا است.

وی با ابراز تاسف از اینکه مخاطبان به شدت در این مباحث اطلاعات پایینی دارند، گفت: یک جهل مطلق در برخی فضاها حاکم است. اما برای مقابله با دروغ ها باید محتوا داشته باشیم. اما نکته مهم این است که برای تولید محتوا باید اطلاعات اعتبار محکم داشته باشد.

حجت‌الاسلام راجی با بیان اینکه در اتفاقات و اغتشاشات اخیر تمام سعی بر این بود که نظام را ناکارامد نشان دهند، بیان کرد: باید دستاورد های دولت بیان شود، چراکه ما هر جا بر روی آرمان‌هایمان ایستادگی کردیم دستاورد داشته ایم.

وی با بیان اینکه حضرت آقا در یک سخنرانی فرمودند که گره‌هایی که در ۴۳ سال گذشته باز نشد امسال و به دست این دولت باز می‌شود، ادامه داد: تمام فتنه‌های اخیر به این دلیل شکل گرفت که مانع از رسیدن به اهداف شود و بر روی ناکارآمدی‌ها نظام تاکید شود اما تمام این فتنه ها با شکست رو به رو شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر