logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۷۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان:

زنجان میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود+ جزئیات تشییع و تدفین

زنجان-میزبان-۳-شهید-گمنام-می‌شود+-جزئیات-تشییع-و-تدفین
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه زنجان میزبان سه شهید گمنام خواهد بود، گفت: جوانترین شهید گمنامی که مهمان زنجان می شود ۲۰ ساله است.

سید شمس الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مردم زنجان روز شنبه ۳ دی ماه تا ۶ دی ماه میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود، اظهار کرد: این شهدای گمنام روز ۶ دی ماه همزمان با سالروز شهدای حضرت زهرا(س) در سه نقطه از استان در کنار همرزمان خود به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از شهدا در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان تشییع و تدفین خواهد شد، ابراز کرد: دو شهید دیگر در آمادگاه ولایت زنجان و روستای خوئین ایجرود تشییع و تدفین خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به مراسم وداع با شهدا گمنام، تصریح کرد: مراسم وداع با شهدا در محل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جوانترین شهید گمنامی که استان زنجان میزبان آن خواهند بود، عنوان کرد: یکی از شهدا ۲۰ ساله است که در عملیات کربلای ۶ در سومار به شهادت رسیده است.

موسوی با بیان اینکه یکی دیگر از شهدا در مرداد سال ۱۳۶۲ و در عملیات والفجر ۳ در مهران به شهادت رسیده است و این شهید ۲۲ ساله است، ادامه داد: شهیدی که در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده است ۳۵ ساله است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر