logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۸۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

آماده‌باش ۲۵۰نفر نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه زنجان

آماده‌باش-۲۵۰نفر-نجاتگر-در-طرح-امداد-و-نجات-زمستانه-زنجان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در طرح زمستانه، گفت: ۲۵ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و خودروهای پشتیبان و کمک دار در این طرح ارائه خدمت خواهند کرد.

به گزارش موج رسا; غفور آقاجانلو امروز در حاشیه طرح زمستانه پلیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با توجه به آمادگی‌های قبلی و طبق برنامه‌های سنوات گذشته با ۱۶ پایگاه ثابت و موقت و هشت اکیپ پشتیبان در طرح امداد و نجات زمستانه حضور دارد.

وی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در طرح زمستانه، ابراز کرد: ۲۵ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و خودروهای پشتیبان و کمک دار در این طرح ارائه خدمت خواهند کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به تدارک محل‌های اسکان اضطراری، تصریح کرد: محل‌های اسکان اضطراری با هماهنگی مدیریت بحران استانداری و فرمانداری‌ها در مسیرهای بین‌راهی و گردنه‌های برفی پیش‌بینی‌شده است.

آقاجانلو خاطرنشان کرد: در سال جاری طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با پلیس‌راه و راهداری گردنه‌های برف‌گیر استان تحت پوشش ویژه قرارگرفته‌اند و اکیپ‌های موقت امداد و نجات در این گردنه‌ها مستقر هستند تا در صورت انسداد گردنه‌ها امدادرسانی در اسرع وقت انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین تیم‌های واکنش سریع، تیم امداد و نجات کوهستان، تیم آن است و سایر تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان در آمادگی کامل در جهت خدمت به هم‌وطنان قرار دارند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر