logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره؛

مطالبات مردم از سران قوا، مورد توجه مسئولان قرار گیرد/ مهمترین تهدید برای حیات نامبارک رژیم صهیونیستی، وجود ایران قوی است

مطالبات-مردم-از-سران-قوا،-مورد-توجه-مسئولان-قرار-گیرد-مهمترین-تهدید-برای-حیات-نامبارک-رژیم-صهیونیستی،-وجود-ایران-قوی-است
امام جمعه خرمدره با بیان اینکه سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان قابل تقدیر بود گفت: امیدواریم مطالبات مردم از سران قوا که به هیئت قضائی و رئیس قوه قضائیه اعلام شد، مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره اظهار داشت: سفر رئیس قوه قضائیه به استان قابل تقدیر بوده و حضور در بین مردم موجب دلگرمی آنان است. امیدواریم مطالبات مردم از سران قوا که به هیئت قضائی و رئیس قوه قضائیه اعلام شد، مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آسیب اجتماعی بد حجابی و بی‌حجابی نه برآمده از فرهنگ اصیل ایران که بلکه محصول 57سال بی‌حجابی اجباری دوران پهلوی است؛ گفت: همه مسئولان باید با برنامه‌های مناسب نسبت به خنثی‌سازی پسماندهای آلوده‌سازی فرهنگ جامعه اقدام کنند. 

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه اغتشاشات اخیر، بخشی از طرح موهوم راهبردی «مرگ با هزار خنجر و هزار زخم» موساد بود که با بصیرت و ولایتمداری مردم ایران خنثی شد تصریح کرد: این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب تعبیر به جنگ ترکیبی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین تهدید برای حیات نامبارک رژیم صهیونیستی، وجود ایران قوی است اذعان کرد: بنابر این رژیم صهیونیستی به عنوان عامل و ابزار آمریکا و البته به زعم باطل خود در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است. این در حالی است که نتانیاهو در تشکیل دولت ناکام مانده است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: تحلیل‌های راهگشای رهبر معظم انقلاب مبتنی بر جذب حداکثری، تفکیک بین آشوبگران سازماندهی شده و جوانان هیجانی و به ویژه پرهیز از دو قطبی کردن جامعه در کنار تحلیل عوامل اصلی و اهداف دشمن، موجب آرامش و کنترل جامعه بوده و باید مورد توجه مردم و مسئولان و جوانان انقلابی فعال قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با محوریت نظام جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین مانع در برابر هژمونی آمریکا در منطقه است خاطر نشان کرد: آن‌ها سعی دارند با روش‌های مختلف این رهبری را تضعیف کنند. 

امام جمعه خرمدره ادامه داد: رزمایش مشترک آذربایجان و ترکیه هم در این مسیر قرار دارد؛ و اقدام آشوبگران نیز به عنوان بخشی از پازل دشمن برای ناامن‌سازی و فراموشی اولویت‌های کشور است.

وی گفت: وحدت بین حوزه و دانشگاه یک ضرورت علمی و فرهنگی، زمینه ساز رشد علمی و مصونیت فرهنگی و اجتماعی کشور است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اذعان کرد: حذف ایران از کمیسیون مقام زن با اقدام هماهنگ کشور‌هایی که بدترین جنایات را علیه زنان انجام داده و او را به برده جنسی تبدیل کرده اند، نمودی از ضرورت تحول بنیادین در منشور سازمان ملل متحد است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر