logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

برای دستیابی به شعار "زنجان جایی برای بهتر زیستن" تلاش می‌کنیم/ شهرداری زنجان آماده عملیات زمستانی و بارش سنگین برف است

برای-دستیابی-به-شعار-"زنجان-جایی-برای-بهتر-زیستن"-تلاش-می‌کنیم-شهرداری-زنجان-آماده-عملیات-زمستانی-و-بارش-سنگین-برف-است
استاندار زنجان با بیان اینکه مطمین هستم اگر امسال شاهد بارش برف سنگین در شهر باشیم شرایط همچون سال گذشته نخواهد بود، گفت: شهرداری زنجان آماده عملیات برف روبی است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی عصر امروز در مراسم مانور ستاد مدیریت عملیات زمستانی و بهره برداری از دو کارخانه محلول یخ زدا شهرداری که به همراه رونمایی از تجهیزات و ماشین آلات سنگین جدید خریداری شده انجام شد، اظهار داشت: سال گذشته به دلیل بارش برف سنگین در سطح شهر سختی زیادی را متحمل شدیم.

وی افزود: امسال اقدامات خوبی انجام شده و شهرداری به لحاظ ارایه تمهیدات و تجهیز امکانات تقویت شده است به طوری که چندین دستگاه برای برف روبی و برف خوری خریداری شده هرچند هنوز دستگاه‌های برف خور به استان نرسیده است.

استاندار زنجان گفت: برای اینکه بتوان استان زنجان را به یک استان بهتر برای زندگی تبدیل کرد باید دستگاه‌ها همکاری داشته و ساختار دهی بهتر برای رفاه حال مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مطمین هستم اگر امسال شاهد بارش برف سنگین باشیم شرایط شهر همانند سال گذشته نخواهد بود، تصریح کرد: شهرداری زنجان امسال شرایط را به سمتی سوق داده است که در عمران شهری سبب خوشنودی شده است.

افشارچی با بیان اینکه ما نیز حمایت کننده شهرداری به هر لحاظ هستیم، خاطر‌نشان کرد: باید تاثلاش کنیم تا بتوانیم به شعار "زنجان جای بهتر برای زیستن می‌باشد" دست یابیم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر