logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان؛

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی " غواصان دریا دل "در زنجان برگزار می شود

نخستین-جشنواره-تئاتر-خیابانی-"-غواصان-دریا-دل-"در-زنجان-برگزار-می-شود

همزمان با بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان؛نخستین جشنواره تئاتر خیابانی " غواصان دریا دل "در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به همراه انجمن هنرهای نمایشی ایران، شعبه استان زنجان در نظر دارد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و همچنین یادمان غواصان دریادل خط شکن استان زنجان، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی استان با عنوان " غواصان دریا دل " را برگزار کند.

فراخوان این جشنواره از منتشر شده و طبق فراخوان جشنواره خیابانی استان زنجان به صورت استانی برگزار می‌شود و گروه‌های متقاضی باید از شهرستان‌های تابع استان زنجان فرم شرکت در جشنواره را ارسال  کنند.

الف) شرایط عمومی

نمایش‌های حاضر در بخش رقابتی جشنواره نباید توسط همان گروه کارگردان و یا بازیگران در بخش رقابتی دیگر جشنواره‌ها از جمله جشنواره‌های استانی‌، منطقه‌ای‌، سراسری و بین‌المللی شرکت کرده باشند.

طرح‌هایی که با مضامین دفاع مقدس و زندگی شهدا و سرداران غواص استان زنجان و نیز موضوعاتی از قبیل مدافعین حرم، مبارزه با تروریسم و فرهنگ ایثار و شهادت باشد در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت و موضوعاتی از قبیل آموزش شهروندی، مبارزه با اعتیاد و... در اولویت های بعدی قرار می‌گیرند.

تعداد آثار پذیرفته شده در جشنواره با نظر دبیرخانه جشنواره خواهد بود و به برگزیدگان در بخش‌های طرح، کارگردانی،  بازیگری مرد و زن جوایزی اهداء خواهد شد.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی استان زنجان "غواصان دریادل " همزمان با بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ب) شرایط اختصاصی

متقاضیان لازم است فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و به انضمام مدارک زیر بر اساس تقویم جشنواره به دبیرخانه یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابع ارسال کنند.

ارائه مجوز کتبی نویسنده برای اجرا و حضور در جشنواره الزامی بوده و زمان آثار تولید شده حداقل 12  دقیقه و حداکثر 20 دقیقه باشد و خلاصه طرح در یک صفحه A4 به صورت تایپ شده باید ارائه شود.

ج) تقویم جشنواره

آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره تا 31 مردادماه بوده و زمان بازبینی نمایش‌ها تا هفتم شهریورماه است و زمان برگزاری این جشنواره از 20 تا 23 شهریورماه است.

آدرس دبیرخانه نیز زنجان، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، فرهنگسرای امام خمینی (ره) انجمن هنرهای نمایشی شعبه زنجان است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر