logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
‌معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

امروز پایان مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات زنجان

امروز-پایان-مهلت-شرکت-در-جشنواره-مطبوعات-زنجان

‌معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:امروز آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان است.

قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به داوری آثار ارسالی به سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تمدید نمی شود.

وی با بیان اینکه 25 تیر آخرین مهلت برای ارسال آثار از سوی خبرنگاران اعلام شده است،تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در بخش های اصلی و موضوعی برگزار می شود. 

این مسئول با اشاره به اینکه علاقه مندان به شرکت در بخش اصلی می توانند آثار خود را در بخش ‌های مقاله، یادداشت و سرمقاله، عکس(شامل خبری، غیر خبری)، خبر، گزارش(شامل خبری، تحلیلی )، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی، طنز مکتوب، طرح و کاریکاتور ارائه کنند،افزود: بخش موضوعی سومین جشنواره مطبوعات استان زنجان با موضوعات اقتصاد مقاومتی، اجتماعی (طلاق، حاشیه‌نشینی، اعتیاد، فساد اداری، بیکاری، فقر)، رسانه و انتخابات، تولید و اشتغال، حقوق شهروندی، ایثار و شهادت، نماز و معنویت، حجاب و عفاف، قاچاق کالا و ارز، خانواده و سبک زندگی، آب و محیط زیست، چالش‌ها و آسیب‌های برگزار می شود.

‌معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال بیش از 300 اثر به سومین جشنواره استانی خبر داد و گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات برگزیده استان در اختتامیه این جشنواره تجلیل می شوند. 

قاسمی بیان داشت: اصحاب رسانه استان می توانند تا امروز با مراجعه به سامانه جشنواره (Zanjan.pressfestival.ir) آثار خود را بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان مجاز به شرکت در سه بخش از جشنواره و در هر بخش حداکثر دو اثر می باشند،ادامه داد:مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره مطبوعات استان زنجان همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر