logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تعداد پایگاه‌های اجتماعی استان به ۱۶ پایگاه می‌رسد

تعداد-پایگاه‌های-اجتماعی-استان-به-۱۶-پایگاه-می‌رسد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تلاش داریم امسال تعداد پایگاه‌های اجتماعی را به ۱۶ مورد برسانیم، گفت: امسال چهار دوره برای توانمندسازی مبلغان برگزار شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سعید احمدی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی اظهار کرد: در حال حاضر بین اقشار مختلف استان زنجان از جمله فعالان مسجدی، جبهه مردمی انقلاب، مجموعه دولت و حاکمیت هم‌افزایی و همفکری خوبی ایجاد شده و امیدواریم در آینده نزدیک جبهه مورد نظر در لایه‌های مختلف شکل گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور بانوان در طرح های مختلف سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، ابراز کرد: بانوان در طرح‌های مختلف سازمان از جمله نهضت پیشرفت بانوان، جمعیت بانوان فرهیخته و مؤسسات و خانه‌های قرآنی خوب است.

احمدی با اشاره به رویکرد سازمان تبلیغات براز استفاده از ظرفیت بانوان و بانوان نوجوان، عنوان کرد: برنامه دختران حاج قاسم یکی از نمونه‌های موفق است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در حوزه جهاد تبیین در نظر گرفته شده است، ادامه داد: قرارگاه جهاد تبیین در استان تشکیل شده است و مباحثات و طرح تفصیلی تدوین شده و این طرح در مرحله اجرا است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت و اثرگذاری پایگاه های اجتماعی استان، تاکید کرد: با وجود کمبود اعتبارات، پایگاه‌های اجتماعی استان در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای با حضور امامان محله فعالیت‌های گسترده‌ای ارائه دادند که نتیجه آن در اغتشاشات ملموس بود و نشان داد در جایی که این پایگاه‌ها فعال بودند مشکلات حادی نداشتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تلاش داریم امسال تعداد پایگاه‌های اجتماعی را به ۱۶ مورد برسانیم، افزود: امسال چهار دوره برای توانمندسازی مبلغان برگزار شده است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر