logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۸۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
خواب‌زدگی نهاد‌های نظارتی؛

علت دریافت هزینه پارکینگ خودرو در بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان چیست؟

علت-دریافت-هزینه-پارکینگ-خودرو-در-بیمارستان-ولی-عصر-(عج)-زنجان-چیست؟
مسئول امور اداری و مالی موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی عصر(عج) زنجان با اشاره به اینکه برای ساماندهی پارکینگ بیمارستان ولی عصر چند نفر نیرو در بخش خصوصی در حال فعالیت است، گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی حقوق این افراد را تامین کند ما بخش خصوصی را ملزم به عدم دریافت هزینه پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) می‌کنیم.

علی‌رضا قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به اینکه بیمارستان ولی‌عصر(عج) زنجان در مالکیت موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی‌عصر(عج) است و تنها حوزه درمان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار داشت: به همین جهت پارکینگ بیمارستان به بخش خصوصی اجاره داده شده است.

وی افزود: قبل از اینکه پارکینگ آغاز به فعالیت کند مشکلاتی از بابت پارک خودرو وجود داشت و گاها خودرو مراجعان مشکلاتی را در عبور و مرور آمبولانس به داخل بیمارستان به وجود می‌آورد.

مسئول موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی‌عصر(عج) زنجان با بیان اینکه بیمارستان متعهد به ارائه پارکینگ برای خودرو‌ها نیست، گفت: این موسسه خیریه بوده و درآمد چندانی از محل پارکینگ ندارد بنابراین تمام اقدامات در راستای سر و ساماندهی و رفاه بیماران در بیمارستان ولی عصر(عج) انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) چند نفر نیرو در بخش خصوصی در حال فعالیت است، اذعان کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی حقوق این افراد را تامین کند ما بخش خصوصی را ملزم به عدم دریافت هزینه پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) می‌کنیم.

قائمی گفت: میزان مبلغی که از پارکینگ دریافت می‌شود در صورت مازاد صرف کمک هزینه بیماران بی‌بضاعت می‌شود که این افراد از طریق مددکاری بیمارستان معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: با این وجود کلیه درآمد حاصل از مسائل رفاهی همچون مهد‌کودک، فروشگاه، پارکینگ و داروخانه صرف هزینه درمان بیماران بی‌بضاعت از طرف همین خیریه می‌شود.

مسئول امور اداری و مالی موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی عصر زنجان با بیان اینکه هزینه پارکینگ بر اساس تعرفه مشخص دریافت می‌شود و دریافت بیشتر از این مبلغ خلاف قانون است، عنوان کرد: تعرفه از طریق اتحادیه مربوطه مشخص می‌شود و گاها اشتباهاتی در دریافت هزینه وجود داشته که با پیگیری و شکایت مراجعان هزینه پس داده شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر