logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

دشمن با دروغ پراکنی بر مغزها مسلط می‌شود/ لزوم استقرار دفتر تامین اجتماعی در ماهنشان

دشمن-با-دروغ-پراکنی-بر-مغزها-مسلط-می‌شود-لزوم-استقرار-دفتر-تامین-اجتماعی-در-ماهنشان
امام جمعه ماهنشان با انتقاد شدید از عدم تبیین گری توسط خواص جامعه در بین مردم؛ مخصوصاً جوانان و نوجوانان گفت: اگر حرف حق مان را نگوییم دشمن با دروغ پراکنی بر مغزها مسلط می‌شود و مخصوصاً جوانان ما را از ما خواهد گرفت.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب و روز پرستار، اظهار داشت: مراسمات هفته بسیج با شکوه خاصی در شهرستان ماهنشان برگزار شد که این امر جای تقدیر و تشکر از همه پاسداران ، بسیجیان، مسئولین و مردم دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان که فرمودند میدان رزم بسیج میدان وسیع و عمیق ای است نه فقط مبارزه با چند اغتشاشگر خیابانی، افزود: حضرت آقا ماموریت وسیع و عمیقی به بسیجیان خود دادند و آن مبارزه همه جانبه با استکبار بوده و حضور قوی هوشمندانه و به موقع در میادین مختلف می باشد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به فراز دیگر بیانات رهبری که فرمودند مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی کند بلکه با باج دادن به آمریکا مشکل را حل میکند، گفت: مقام معظم رهبری شناخت به تمام معنا از آمریکا داشته و تمام نقش های آنان را با هوشیاری فهمیده و با شجاعت بیان می کند؛ آمریکا گرگ صفت بوده و به دنبال باج گیری می باشد و ملت ایران هرگز اهل باج دادن نبوده و نخواهد بود. 

وی با اشاره به توصیه‌های پایانی مقام معظم رهبری که فرمودند امروز مهمترین شیوه بد خواهان جعل و دروغ پردازی به وسیله تلویزیون‌هایشان یا فضای مجازی است، اذعان کرد: در مقابل این شگرد با عمل به وظیفه جهاد تبیین روشن بینی خود را افزایش دهید.

وی با انتقاد شدید از عدم تبیین گری توسط خواص جامعه در بین مردم؛ مخصوصاً جوانان و نوجوانان گفت: اگر حرف حق مان را نگوییم دشمن با دروغ پراکنی و تسلط بر مغزها را داشته مخصوصاً جوانان ما را از ما خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به کشورمان عنوان کرد: این سفر در یک دوره بسیار حساس و استراتژیک صورت گرفت و محورهای مهم این سفر را فیصله دادن به حضور گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب غرب و شمال غرب ایران، مبارزه با تروریسم داعش، معاهدات گاز و برق، گسترش معاهدات اقتصادی، و همچنین تعیین تکلیف پرونده ترور سردار مقاومت دانستند.

وی گفت: سفر رئیس‌جمهور به کردستان که بدون هیچ هراسی به این استان که بحرانی ترین استان کشور طی سه ماه گذشته بوده، دیدار با علمای اهل سنت و نماز پشت سر ایشان، سر زدن به خانواده های شهدای ناآرامی‌ها، حضور در بازار سنندج، و افتتاح یکی از پیشرفته ترین پروژه های آبرسانی کشور که بیش از ۶۰ کیلومتر از صعب العبور ترین مناطق گذشته وفقط در دو سال به پایان رسیده جای تقدیر دارد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به مناسبت های هفته پیش دوازدهم آذر روز قانون اساسی را گرامی داشته و پایبندی به قانون اساسی را از وظایف همه آحاد جامعه دانستند.

وی با اشاره به روز جهانی معلولان بر آماده کردن زیرساخت‌های اجتماعی برای ایشان تاکید کرد و گفت: درخواست حضور بیمه تامین اجتماعی در شهر ماهنشان را داریم./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر