logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۸۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

ارائه ۵۲ هزار فقره تسهیلات مقام‌سازی مسکن روستایی در استان زنجان/متقاضیان پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر نیمه اول ۱۴۰۲ واحد‌های خود را تحویل می‌گیرند

ارائه-۵۲-هزار-فقره-تسهیلات-مقام‌سازی-مسکن-روستایی-در-استان-زنجان-متقاضیان-پروژه-۳۶۸-واحدی-گلشهر-نیمه-اول-۱۴۰۲-واحد‌های-خود-را-تحویل-می‌گیرند
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۹۲ هزارو ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی وجود دارد، گفت: برای ۵۲ هزار فقره تسهیلات مقاوم سازی ارائه شده است.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۹۲ هزارو ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی وجود دارد، اظهار داشت: برای ۵۲ هزار فقره تسهیلات مقاوم سازی ارائه شده است.

وی افزود: امسال نیز برنامه ریزی برای مقاوم سازی ۵ هزار واحد دیگر در دستور کار قرار دارد و اقداماتی در این راستا انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۵۰۷ فقره مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و کمیته امداد مورد مقاوم سازی قرار گرفتند، گفت: در این راستا برای هر واحد ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان، ۲ تن میلیگرد، ۴۰ میلیون تومان وام بلاعوض ارائه داده شده است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر این که در مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی تلاش می‌کند، گفت: در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز بنیاد مسکن همراه راه و شهرسازی است و در شهر زنجان احداث ۳۶۸ واحدی گلشهر به این نهاد سپرده شده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای ۵۰ درصد است و طبق قولی که داده شده نیمه اول سال ۱۴۰۲ این واحد‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر