logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۸۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

۲۹ طرح دانش‌بنیان به دبیرخانه رویداد ملی تا ثریا ارسال‌شده است/ حل مشکلات فناورانه صنعت از اهداف این رویداد است

۲۹-طرح-دانش‌بنیان-به-دبیرخانه-رویداد-ملی-تا-ثریا-ارسال‌شده-است-حل-مشکلات-فناورانه-صنعت-از-اهداف-این-رویداد-است
معاون هماهنگ کنند سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۲۹ طرح دانش‌بنیان به دبیرخانه این رویداد ارسال‌شده است، گفت: بخشی از این طرح‌ها در روز برگزاری رویداد ارائه می‌شوند.

به گزارش موج رسا; عباس بابایی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسان با اشاره به برگزاری رویداد ملی تا ثریا، اظهار کرد: این رویداد فناورانه روز پنج‌شنبه در دانشگاه زنجان به مدت یک روز برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اساتید و نخبگان دانشگاهی، ابراز کرد: رهبری امسال و سال‌های گذشته در جمع اساتید بر بحث هدفمند کردن تحقیقات تأکید داشته‌اند. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پژوهش‌ها باهدف تأمین نیازها و حل مسائل کشور باشد، تصریح کرد: تحقیقات درعین‌حال باید ما در رسیدن سرآمدان علمی جهان کمک کند. 

وی با بیان اینکه آنچه به‌عنوان نقاط کور در حوزه علم وجود دارد باید حل شود، عنوان کرد: علم نافع علمی است که مشکلات کشور را حل کند. 

بابایی با بیان اینکه امروزه مشکل اصلی کشور در حوزه اقتصادی است، ادامه داد: برای حل این مشکل باید تولید ملی را افزایش دهیم و این تولید به‌طورقطع با بد به سمت دانش‌بنیان حرکت کند. 

وی با بیان اینکه باید هزینه تولید کاهش پیدا کند، افزود: دانش‌بنیان باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: باید کیفت کالاها افزایش پیدا کند تا کالاها قابلیت رقابت در بازار داشته باشند و دانش‌بنیان این امکان را فراهم می‌کند. 

وی با یادآوری هفته بسیج، خاطرنشان کرد: با حضور بسیجیان و نیروهای مردمی درصحنه دفاع مقدس معادلات دشمن برهم ریخت و باعث شد به پیروزی برسیم. 

بابایی با اشاره به برگزاری رویداد ملی فناورانه تا ثریا، ابراز کرد: این رویداد به دنبال حل مسائل فناورانه صنعت و بخش خصوصی هستیم. 

وی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم، تصریح کرد: در این رویداد به دنبال حل مشکلات فناورانه با رویکرد بسیج کردن منابع و افزایش اشتغال هستیم. 

معاون هماهنگ کنند سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۲۹ طرح دانش‌بنیان به دبیرخانه این رویداد ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از این طرح‌ها در روز برگزاری رویداد ارائه می‌شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر