logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۸۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد؛

بودجه شهرداری بر اساس اولویت‌های شهری بسته می‌شود/ ۱۶۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی زنجان انجام شده است

بودجه-شهرداری-بر-اساس-اولویت‌های-شهری-بسته-می‌شود-۱۶۰-هزار-تن-آسفالت‌ریزی-در-معابر-اصلی-و-فرعی-زنجان-انجام-شده-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه برای سال پیش‌رو سیاست‌هایی برای اجرای پروژه‌ها در شهرداری وجود دارد گفت: طبق بازخوردی که از مردم گرفته‌ایم بحث پارک‌های بزرگ شهری، تفرجگاه‌ها، بحث بازارچه‌های میوه و تره بار و در حد امکان بازارچه‌های پروتئینی باید در اولویت کار شهرداری باشد و شهرداری بودجه را بر اساس این اولویت‌ها ببیند.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق روال برای بودجه بندی در شهر، سیاست‌های کلی به شهرداری ابلاغ می‌شود و همان طور که شاهد بودیم امسال آسفالت ریزی در خیابان‌ها جزو اولویت قرار داشت.

وی افزود: آسفالت معابر جزو بیشترین مطالبات مردم بود و خوشبختانه با نهضت آسفالت انجام شده در شهر ۱۶۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی انجام شده با این حال برخی معابر فرعی هنوز آسفالت نشده و نیازمند آسفالت‌ریزی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: اتمام، پروژه سبزه میدان، پادگان از دیگر مطالبات مردمی بود که امسال اقداماتی برای ساماندهی هر دو پروژه مذکور انجام گرفت‌.

وی با اشاره به اینکه برای سال پیش‌رو سیاست‌هایی برای اجرای پروژه‌ها در شهرداری وجود دارد گفت: طبق بازخوردی که از مردم گرفته‌ایم بحث پارک‌های بزرگ شهری، تفرجگاه‌ها، بحث بازارچه‌های میوه و تره بار و در حد امکان بازارچه‌های پروتئینی باید در اولویت کار شهرداری باشد و باید شهرداری بودجه را بر اساس این اولویت ها ببیند.

ناصحی مقدم در خصوص بودجه یادآور شد: بودجه پیشنهادی شهرداری طبق قانون باید دی ماه به شورا برسد تا پایان بهمن ماه، شورا بررسی را انجام داده و حداکثر اوایل اسفند در صورت نیاز به تغییرات آن را انجام و تحویل کمیته دهد بعد از ارسال به کمیته بودجه از ابتدای سال قابلیت اجرایی خواهد داشت./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر