logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

بهره‌مندی ۹۱ درصدی روستاهای استان زنجان از نعمت گاز/ بودجه گازرسانی به روستاهای استان زنجان افزایش یافت

بهره‌مندی-۹۱-درصدی-روستاهای-استان-زنجان-از-نعمت-گاز-بودجه-گازرسانی-به-روستاهای-استان-زنجان-افزایش-یافت
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گازرسانی به ۱۱۴ روستا در استان در دست اجرا قرار دارد، گفت: در حال حاضر میزان بهره‌مندی روستایی از گاز در حدود ۹۱.۲ درصد است که اگر گاز رسانی روستاهای مذکور به اتمام برسد استان زنجان با ۹۷ درصد بهره‌مندی جزو استان‌های سبز خواهد بود.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تمام ۲۱ شهر استان زنجان به صورت ۱۰۰ درصد از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهار داشت: از ۹۱۰ روستای استان نیز ۶۳۵ روستا به طور کامل از نعمت گاز برخوردارند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به ۱۱۴ روستا نیز در دست اجرا قرار دارد، افزود: در حال حاضر میزان بهره‌مندی روستایی از گاز در حدود ۹۱.۲ درصد است که اگر گاز رسانی روستاهای مذکور به اتمام برسد استان زنجان با ۹۷ درصد بهره‌مندی جزو استان‌های سبز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار ابلاغ شده است، گفت: اما برنامه ریزی شده تا بعد از تخصیص بودجه گازرسانی به این روستاها نیز در برنامه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کل طراحی‌ها برای گازرسانی به روستاهای صعب‌الاعبور انجام شده است، گفت: در برخی روستاها نیز اخذ مجوز در حال انجام است.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه در استان زنجان بودجه گازرسانی در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۸۰ میلیارد تومان بود، تصریح کرد: بعد از اصلاح بودجه در اواخر شهریور ماه به بودجه گازرسانی استان ۲۱۰ میلیارد تومان اضافه شد و بودجه ۴۸۶ میلیارد تومانی برای استان مصوب شد.

وی با بیان اینکه با افزایش اعتبار در طول سال‌های پیشرو تمام روستاهای دارای سکنه استان به گاز متصل خواهند شد، تصریح کرد: در اوایل سال ۱۴۰۳ کل گازرسانی به اتمام خواهد رسید./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : عباسی ] [ ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ]
روستای گاوازنگ زنجان مگه جز روستاها نیست پس چرا گاز نداره . و اگه قراره اون روستا تبدیل به شهرک بشه طبق گفته ها بازم چرا گاز نداره ..
فرم ارسال نظر