logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۸۴۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

تفکر بسیجی تمدن ساز است

تفکر-بسیجی-تمدن-ساز-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنای مدیریتی است که محدود به زمان و مکان و وقت اداری نیست، گفت: مدیریت جهادی از تفکرات بسیجی است و این تفکر زیر ساخت تمدن سازی و پیشرفت همه جانبه است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: تزویج فرزندان از دیگر حقوق آنان است.

وی با بیان اینکه مردمداری یعنی خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها، ابراز کرد: ارتباط با مردم را از شاخصه های مسئول تراز انقلاب اسلامی است و راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، دفاع ترکیبی از جمله اتحاد و همدلی، جلب رضایت مردم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان است.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه با همه دشمنی ها و توطئه ها، کشور در حال پیشرفت است و رو به جلو حرکت می کند و دشمن از این مساله عصبانی است و با همه امکانات و با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده اما همانطور در گذشته هیچ غلطی نتوانسته بکند، این بار هم هیچ غلطی نتوانست بکند و شکست خورد، ادامه داد: تلاش در راستای یأس و ناامیدی دشمنان و ایجاد امید و خدمت به مردم مهمترین شاخصه ایران دوستی است.
خطیب جمعه سلطانیه قطعنامه غرب و آژانس بر علیه ایران را نمایشی دانست و با بیان اینکه با این اقدامات نه تنها ایران عقب نشینی نکرد بلکه با واکنش انقلابی غنی سازی ۶۰ درصد را تثبیت کرد، عنوان کرد: صدور قطعنامه چهره شرور غرب در حمایت از آشوبگران را آشکار و ایران اسلامی را بر جمع کردن بساط آنها مصمم تر کرد و مطالبه مردم برخورد قاطع با آشوبگران است.
حسینی نسب با گرامیداشت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، و با بیان اینکه بسیج یک مفهوم متعالی و ارزشمند است که معلم آن امام خمینی بود که در دوران رهبری امام خامنه ای به اوج رسید و در شرایط سخت در کنار انقلاب و مردم بود تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند، تصریح کرد: پاسداری از ارزشها، عدالت خواهی و عدالت گستری، محرومیت زدایی و مدیریت جهادی و خدمت به مردم از فضیلت های انقلاب اسلامی است که با میدان‌داری بسیج زنده است.
‌وی با بیان اینکه مدیریت جهادی به معنای مدیریتی که محدود به زمان و مکان و وقت اداری نیست، از تفکرات بسیجی است و این تفکر زیر ساخت تمدن سازی و پیشرفت همه جانبه است، افزود: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و بسیج نماد خدمت صادقانه به مردم و محرومیت زدایی است.
امام جمعه سلطانیه با گرامیداست ۵ جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س)، زن، عطر و نماز را محبوب پیامبر و مایه آرامش دانست و با بیان اینکه هیچ کسی در عالَم مثل پیامبر اعظم و ائمه معصومین علیهم السلام از زن حمایت نکرده اما یکی از اتهامات که به مکتب اسلام می زنند این است که بین زن و مرد تبعیض قائل است، حضرت زینب (س) را از زنانی دانست که اسلام به وجود او افتخار می کند، تصریح کرد: مهمنرین علت عظمت وجودی حضرت زینب موضع گیری به موقع و حرکت بر اساس تکلیف با محوریت ولایت است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی روز پرستار را روز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها قرار داده، پیامش این است که عظمت زن در عفاف و حجاب است و همه زنان خصوصا پرستاران باید این بانوی بزرگ را هم در پرستاری و آرامش بخشی و هم در عفاف و حجاب الگوی خود قرار دهند، با تجلیل از تلاش‌های پرستاران گفت: لحظه لحظه کار پرستاری حسنه الهی است.
حسینی نسب با گرامیداشت ۱۰ آذر سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و با بیان اینکه شهید مدرس در ۵ دوره نمایندگی الگوهای نوینی از خود بر جای گذاشت که الگوی سیاستمداران و مدیران است، گفت: مهمترین شاخصه آیت الله مدرس مردمداری ایشان بود و همواره می گفت من ولی نیستم من وکیل هستم.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه هم دولتمردان و هم نمایندگان و مسئولان استان و شهرستان هم با مردم در ارتباط هستند و هم برای حل مشکلات مردم تلاش می کنند، با تبریک روز مجلس ادامه داد: مرکز سلول درمانی سلطانیه از خدمات ارزشمند استاندار استان و مدیران شهرستان و نماینده مجلس شورای اسلامی است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر