logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۸۴۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره؛

قطعنامه علیه ایران، نمایشی از چهره جنایتکار آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن است

قطعنامه-علیه-ایران،-نمایشی-از-چهره-جنایتکار-آمریکا-و-هم-پیمانان-اروپایی-آن-است
امام جمعه خرمدره با محکومیت قطعنامه سیاسی شورای حکام علیه ایران، گفت: این قطعنامه نمایشی از چهره شرور و جنایتکار آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن بوده، و همان گونه که در عمل مشخص شد، انگیزه ایران را برای ارتقای برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای تقویت خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند، آمریکا و اتحادیه اروپا نگران پیشرفت‌های ایران اسلامی و رشد استقلال طلبی در غرب آسیا (خاورمیانه) و زیر سؤال رفتن هژمونی ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: حمایت کانادا، آمریکا، انگلیس، اتحادیه اروپا، آل سعود جنایتکار و دیگر وهابیان داعشی و هم پیاله‌های داخلی آن‌ها که ایران مقتدر با نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت، خار چشم آنان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با مردم اصفهان و عصبانیت غرب از پیشرفت‌های ایران، افزود: آمریکا و هم پیمانانش با حاکمیت نظریه‌های لیبرال دموکراسی و محدود کردن راه موفقیت در آن به دنبال حاکمیت اندیشه و فرهنگ و سلطه اقتصادی ، نظامی و اجتماعی خود در تمام دنیا هستند و در این میان رقابت با چین و روسیه اراده شوم آن‌ها را جدی‌تر کرده است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه حمایت آمریکا و انگلیس از تسنن وهابی و تشیع سکولار و خرافی در این چارچوب است؛ گفت: همچنانکه تلاش سران آل سعود برای تجزیه ایران برای تغییر نوع حاکمیت از سویی و به دست آوردن قدرت مطلق در خاورمیانه است.

وی ادامه داد: حمایت آمریکا و دیگر دشمنان ایران و تجزیه طلبان از آشوبگران، انحراف در شعار و عمل آشوبگران، نبود شعارها و نقد سازنده در ارتباط با وضعیت اقتصادی کشور،‌ نشانه‌ گرفتن آرمان‌های انقلاب از قبیل معنویت، استقلال و آزادی، تمامیت ارضی کشور، آتش زدن پرچم و توهین به مقدسات، همراهی با دشمنان مردم ایران است.

حجت‌الاسلام زاهدی پور اذعان کرد: حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی و گاوهای شیرده آن از اغتشاشات نشان دهنده این است که نظام اسلامی علیرغم تنگناهای اقتصادی فراوان، به اصلی‌ترین آرمان‌های خود یعنی استقلال و آزادی و منزوی کردن جبهه استکبار دست می یابد.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها و اروپایی‌ها از پیشرفت و حرکت رو به جلو ایران عصبانی هستند و با همه امکانات وارد میدان می‌شوند گفت: اما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، همانطور که قبل از این هم نتوانستند و در آینده هم نخواهند توانست.

امام جمعه خرمدره ضمن محکوم کردن جنایات آشوبگران، تاکید کرد: باید برای حل مشکلات اقتصادی، با روش‌هایی از قبیل کنترل کمیت و کیفیت تولید داخلی، تلاش برای منطقی کردن قیمت تولیدات داخلی و مبارزه با رانتخواری تولیدکنندگان داخلی به ویژه تولید کنندگان لوازم خانگی و خودروسازان، برنامه‌ریزی برای رقابتی کردن اقتصادی با حمایت از تولید کنندگان نوپا و واردات هدفمند، پرهیز از وارد ساختن هر گونه شوک اقتصادی و انجام برنامه‌های اقتصادی، استفاده از نیروهای با تجربه و انقلابی و توانمند از راهکارهای رفع مشکلات کشور و مردم است، تلاش شود. 

وی با محکومیت قطعنامه سیاسی شورای حکام علیه ایران، اذعان کرد: این قطعنامه نمایشی از چهره شرور و جنایتکار آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن بوده، و همان گونه که در عمل مشخص شد، انگیزه ایران را برای ارتقای برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای تقویت خواهد کرد. 

وی با اشاره به جایگاه بسیج گفت: همانگونه که رهبر فرمودند، بسیج مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین تشکل مردمی است که در دنیا بی‌نظیر است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به جایگاه بنیادین روحانیت گفت: تاریخ اسلام و ایران مشحون از ایثارگری‌ها و هدایتگری‌های روحانیت بوده و به ویژه نجات ایران اسلامی از دست مستکبران عالم مرهون رهبری‌ها و اخلاص و مردمی بودن روحانیت اصیل و وارسته است. برنامه‌ریزی و تشویق به حمله به روحانیت و تضعیف آن در اغتشاشات اخیر، ضمن آن که پدیده جدیدی نیست، نشان از اهمیت این نهاد معنوی، علمی و اجتماعی و نقش بی‌نظیر آن در متزلزل کردن پایه‌های حضور استعمارگران و مستکبران در ایران اسلامی است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر