logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۸۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

القای نا امیدی در جامعه بازی در زمین دشمن است/ مسئولان مشکلات پرستاران ماهنشان را رفع کنند

القای-نا-امیدی-در-جامعه-بازی-در-زمین-دشمن-است-مسئولان-مشکلات-پرستاران-ماهنشان-را-رفع-کنند
نا امیدی دشمن پرستار جام جهانی قطع نامه

به گزارش موج رسا; امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دلسوزان نظام ایجاد امید و امیدآفرینی در بین مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان کنند گفت: هرکسی که القای ناامیدی و بن بست کند در هر رتبه و مقام و جایگاه که باشد دشمن بوده و در زمین دشمن بازی می کند.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهنشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که در دیدار با مردم اصفهان ایراد فرمودند، اظهار داشت: یکی از شاخصه های اساسی ایران دوستی، را امیدآفرینی دانستند.

وی با بیان اینکه دلسوزان نظام ایجاد امید و امیدآفرینی در بین مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان نمایند افزود: هرکسی که القای ناامیدی و بن بست کند در هر رتبه و مقام و جایگاه که باشد دشمن بوده و در زمین دشمن بازی می کند باید روزنامه ها و فضای مجازی نویسندگان و شاعران و دانشمندان و روحانیون همه افراد تاثیرگذار امید آفرینی کنند شاخص ها و نشانه های امید و پیشرفت در جامعه را بیان کنند. 

امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه پیش‌بینی کید و مکر دشمن لازم است و دشمن ممکن است به سراغ افراد و قشرهای دیگر جامعه برود، گفت: باید مسئولان برای حل مشکلات مردم مخصوصاً مشکلات اقتصادی تلاش نمایند و زمینه‌های اغتشاشات را از بین ببرند. از جمله مشکلات دیگر جامعه فساد اداری بوده که باید به جد با آن مقابله نمود.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به نامه نمادین آژانس هسته ای علیه ایران گفت: صدور قطعنامه و تعلیق مذاکرات خیالی پارلمان اروپا و تحرکاتی از این دست نه تنها برای غرب سودی نخواهد داشت بلکه اوّلاً چهره شرور غرب را در پشتیبانی از شرارت‌های اغتشاشگران بیش از گذشته برای مردم ایران آشکار خواهد ساخت. ثانیا ایران انقلابی را در جمع کردن بساط شرارت مصمم تر کرده و مقام های مسئولان و دانشمندان هسته‌ای را در جهت در حرکت به سمت ایران قوی و بازدارندگی فعال و موثر سرعت خواهد بخشید.

وی با اشاره به مصونیت قضایی اعطا شده توسط آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد قاتل سعودی اذعان کرد: کارنامه عملی دولت آمریکا به خوبی این نکته را ثابت کرد که دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان تنها در مقام شعار به دنبال ترویج اصول دمکراتیک و پیگیری اصول حقوق بشری هستن و اما در مقام عمل سیاست ورزی راهبردی محافظه‌کارانه و مبتنی بر منافع سیاسی اقتصادی را دنبال می کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به بازیهای جام جهانی قطر و با بیان اینکه قطر کاری کرد که هیچ کشور عربی و مسلمان تاکنون انجام نداده و از حیثیت مسلمانان دفاع نمود، گفت: شروع جام جهانی با قرآن کریم ،سکوت در زمان پخش اذان ،حق پخش بازی های ایران را به صدا و سیمای جمهوری اسلامی داد ولی به اینترنشنال نداد ،اهداء پرچم فلسطین، ممنوعیت در حوزه مشروبات ممانعت از ورود هواپیمای همجنسبازان کارهایی است که مورد تمجید بوده و جای تشکر و قدردانی دارد.

وی از ورزشکاران جمهوری اسلامی خواست تا خون شهدا را گرامی بدارند ونمایندگان واقعی نظام باشند. 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به هفته بسیج و تبریک سالروز تاسیس بسیج عنوان کرد: بسیج مفهومی متعالی است که در گفتمان انقلاب اسلامی تبلور دارد اخلاص در عمل، خدا محوری و ارتباط با خدا ،حضور در تمامی میدان مجاهدت با ایمان و عمل و بصیرت حفظ اندیشه و ا ارزشی شهادت‌طلبی تلاش عاشقانه و مومنانه حضور با اراده و همت بلند و پیشرو بودن در میدان های سخت از خصوصیات بسیج طبق نظر امامین انقلاب دانستند.

وی با تبریک روز پرستار و با بیان اینکه مسئله سلامت جزو اولین مسائل مهم زندگی بوده و لحظه لحظه کار پرستاری حسنه الهی می‌باشد بیان کرد: پرستاران در کنار تعلیم و یاد گرفتن اخلاق حرفه‌ای باید اخلاق انسانی و اسلامی را با ایشان تعلیم داده شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: مشکلاتی که پرستاران در شهرستان ماهنشان با آن مواجه هستند باید مرتفع گردد محل استراحت و اسکان و همچنین مسائل و مشکلات شغلی از جمله این مسایل است که باید برطرف شود.

وی همچنین با گرامیداشت روز مجلس گفت: مجلس کنونی طبق فرمایش رهبری مجلس انقلابی عنوان گرفته باید نمایندگان محترم انقلابی عمل نمایند و شهید مدرس را الگوی خود قرار داده و به رهنمودهای رهبری عمل نمایند مصالح و نیازهای حقیقی مردم را در نظر بگیرند و کمبودها و خلاء های قانونی را برطرف کنند و از نزدیک شدن به صاحبان قدرت و ثروت بپرهیزند و در کارهایی که در وظایفشان نیست دخالت نکند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر