logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۸۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
ودیعه گذران حج تمتع توجه کنند؛

ضرورت مشارکت حداکثری دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع در سامانه رزرو

ضرورت-مشارکت-حداکثری-دارندگان-قبوض-ودیعه-گذاری-حج-تمتع-در-سامانه-رزرو-
روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان زنجان در خصوص بروز رسانی اطلاعات در سامانه رزرو اطلاعیه ای صادر کرده و از همه دارندگان فیش حج تمتع درخواست کرد حتما به سامانه رزرو مراجعه و بروز رسانی خود را انجام دهند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت استان زنجان؛ در متن این اطلاعیه آمده است؛ تکمیل و به روز رسانی اطلاعات فردی ودیعه گذاران حج تمتع در فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات در سامانه رزرو به آدرسReserve.haj.ir حائز اهمیت می باشد و این اقدام فارغ از اینکه آمادگی اعزام به حج آینده را دارند یا خیر ،ضروری است.

این اطلاعیه می افزاید: بروزرسانی اطلاعات ودیعه گذاران، افزایش مراجعات ومشارکت آنان در تکمیل اطلاعات در هریک از استانها ‏‏‏/ شهر‏‏‏/شهرستانها، امکان بیشتر و مناسب تری را برای برنامه ریزی در امور مختلف اجرایی بویژه تخصیص سهمیه و ثبت نام را فراهم می نماید.

یکی از شاخص های اصلی ، مهم و موثر در تخصیص سهمیه استانی و متعاقب آن تخصیص کاروان ، میزان مشارکت ودیعه گذاران برای تکمیل اطلاعات و همچنین به روزرسانی استان‏‏‏/ شهر و شهرستان محل سکونت و اعزام ، مذهب و ... می باشد و صرفاً تعداد اقلام باز استان‏‏‏/شهرستان به تنهایی تعیین کننده ی سهمیه استانی نخواهد بود. بنابراین این بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران در سراسر کشور الزامی است.

این اطلاعیه در پایان از همه دارندگان فیش حج تمتع درخواست کرد حتما به سامانه رزرو مراجعه و بروز رسانی خود را انجام دهند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر