logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۸۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان_قزوین در ریل جذب اعتبار

پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان-قزوین-در-ریل-جذب-اعتبار-
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبار پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان_قزوین در سه سال جذب خواهد شد، گفت: یک چهارم اعتبار امسال جذب می‌شود.

احمد خداوردی در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا; در خصوص آخرین وضعیت جذب اعتبارات تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن استان اظهار داشت: میزان اعتبار به تازگی ابلاغ شده است و پیش‌بینی‌هایی برای آن وجود دارد به طوری که در حد یک چهارم اعتبارات را امسال دولت پرداخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار پروژه دو خطه کردن راه آهن در سه سال انجام خواهد شد، افزود: سال گذشته قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: امسال نیز در حدود ۶۰ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار انجام شده و قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.

پیش از این نیز، منوچهر صفری، مدیر کل راه آهن شمالغرب کشور، گفته بود: این پروژه در قالب ۴ پیمانکار برون‌سپاری شده که در استان زنجان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، و در سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین اختصاص داده شد اما در حال حاضر این اعتبار تخصیص نیافته است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر