logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۴۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس‌کل دادگستری زنجان تأکید کرد:

نقش بسیج در حوادث اخیر هوشمندانه و برجسته بود/ تشکیل پرونده قضایی برای 45 درصد از دستگیرشدگان

نقش-بسیج-در-حوادث-اخیر-هوشمندانه-و-برجسته-بود-تشکیل-پرونده-قضایی-برای-45-درصد-از-دستگیرشدگان
رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به فرایند رسیدگی به پرونده‌های بازداشتی‌ها در استان گفت: برای ۴۵ درصد از دستگیرشدگان پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش موج رسا; رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در دیدار  با فرمانده سپاه انصار المهدی عج زنجان ، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که از امام راحل به یادگار مانده است و این شجره طیبه امروز رشد نمو بسیار خوبی در تمامی عرصه‌ها  داشته است و ما قدردان زحمات و تلاش‌های نیروهای بسیج  هستیم و امروز این شجره طیبه الگو برای سایر کشورها  شده است.

رئیس‌کل دادگستری زنجان ادامه داد: امروز بسیج ، یک تفکر است و جامعه هدفش فراگیر است و با حضور قدرتمند بسیج در عرصه‌ها و پشتیبانی از نظام و انقلاب بدخواهان و دشمنان هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری یک آرامش مثال‌زدنی و اقتدار بسیار خوبی در جامعه ایجاد کرد و درایت و تدبیر ایشان  در این حوادث قابل‌تحسین است.

 رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه نقش نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران و بسیج در حوادث مختلف به‌خصوص در حوادث دو ماه اخیر برجسته و از جنس دیگری بود، چراکه حضور پررنگ و مدیریت هوشمندانه  صحنه‌ها و اینکه مردم، اقشار و اصناف مختلف آسیب نبیند بسیار ارزشمند بود.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه هوشیاری  نیروهای مسلح و بسیج در میدان، نقشه‌های دشمن را خنثی کرد افزود: خداوند را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین نیروهای جان‌برکف و سلحشور وجود دارند که اگر دشمنان نظام و انقلاب بخواهند درصدد  تعرض و  ایجاد ناامنی  در کشور داشته باشند، همین نیروها با تمام قدرت  پشتیبانی می‌کنند و جان خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فدا می‌کند.

وی در گزارشی  در خصوص  فرایند رسیدگی به پرونده‌های بازداشتی‌ها در استان اظهار داشت: برای ۴۵ درصد از دستگیرشدگان پرونده  قضایی تشکیل‌شده و ۵۵ درصد در همان ساعات اولیه با تذکر آزاد شدند، چراکه معتقدیم صف معترضین با اغتشاشگران متفاوت هستند.

رئیس‌کل دادگستری زنجان اضافه کرد:  برای ۲۲۱ نفر از اغتشاشگران کیفرخواست صادرشده که از این  تعداد  برای ۱۴۵ نفر آرای محکومیت صادرشده و تلاش می‌شود که مابقی پرونده‌ها در اسرع وقت و با فوریت رسیدگی و تعیین تکلیف شوند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر