logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۸۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان؛

مشکل فاضلاب کوچمشکی بحرانی شده است

مشکل-فاضلاب-کوچمشکی-بحرانی-شده-است
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مشکل فاضلاب شهرک کوچمشکی بسیار بحرانی شده است، گفت: شهروندان نامه نگاری‌های بی شماری به شورا، شهرداری، نمایندگان مجلس برای رفع مشکل داشته است.

به گزارش موج رسا; سعید نجفی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مشکل بالا آمدگی آب‌های زیر سطحی در شهر زنجان به یک چالش تبدیل شده است، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان نیز بر این مسئله حساس شده، پیگیری‌های جدی انجام و با ارگان‌های ذیربط از جمله آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و شهرداری جلساتی در راستای حل مشکل انجام شده است.

وی افزود: از دو ارگان آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب پیگیر هستیم تا موضوع آب های زیر سطحی باید پیگیری و مشکل مرتفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه سالانه شهرداری بعد از آغاز کاهش دما زمان بندی مشخصی را برای حفاری در سطح شهر مشخص کرده است، گفت: مقرر شد تا پایان سال به شرکت آب و فاضلاب اجازه حفاری در سطح شهر داده شود اما این شرکت نیز باید برنامه زمان‌بندی برای حفاری را ارایه دهد تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه مشکل فاضلاب شهرک کوچمشکی بسیار بحرانی شده است، اذعان کرد: شهروندان نامه نگاری‌های بی شماری با شورا، شهرداری، نمایندگان مجلس برای رفع مشکل داشته است.

نجفی ادامه داد: مسیر فاضلاب شهری به سمت کوچمشکی ایجاد خواهد شد، و عوامل آب و فاضلاب نیز قول داده‌اند که پروژه آب و فاضلاب کوچمشکی را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: در خیابان شهید مطهری، ضلع شمالی خیابان زینبیه، کوچه مشکی، نارون و سرچشمه به صورت تونل حفاری انجام خواهند شد و مشکل حداقلی خواهد داشت‌.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان افزود: در برخی مناطق حفاری ها به صورت روباز خواهد بود که دوباره شامل قسمتی از کوی قائم، کوی نارون، الهیه، منظریه خواهد بود و غیر از مناطق مذکور اجازه حفاری داده نخواهد شد./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ]
آقا دوتا خبر فاضلاب تو یه روز زدین که چی؟ مثلا میخواید بگید شهر به ....کشیده شده؟
فرم ارسال نظر