logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۴۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

موقعیت جغرافیایی منطقه اثری در ارائه سهمیه فوق‌العاده نفت سفید ندارد

موقعیت-جغرافیایی-منطقه-اثری-در-ارائه-سهمیه-فوق‌العاده-نفت-سفید-ندارد
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته میزان تخصیص سهمیه نفت سفید مازاد متناسب با موقعیت جغرافیایی شهرستان‌ها و دمای هوای منطقه متفاوت بود، گفت: امسال تفاوتی بین شهرستان‌ها از لحاظ توزیع سهمیه فوق‌العاده نیست.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به اینکه امسال تعدادی از روستاها در شهرستان طارم و خدابنده گاز طبیعی دریافت کردند، اظهار داشت: بر همین اساس سهمیه نفت سفید این روستا قطع شد.

وی افزود: خانواده‌هایی که به هر دلیلی موفق به انشعاب گیری، لوله کشی، نصب کنتور نیستند در اسرع وقت به شرکت نفت مراجعه کنند در اسرع وقت کارشناسان بازرسی را انجام داده و در صورتی که مشخص شود شرایط گاز‌رسانی نیست سهمیه دوباره تا زمان اتصال مجدد به گاز فعال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: شهرستان‌های طارم، ایجرود، ماهنشان و زنجان به مرکز شهر زنجان و شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه به مرکز شهرستان ابهر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ روستای استان به گاز متصل نیست، گفت: ۱۳ هزار خانوار در این روستاها در حال زندگی هستند که باید به این خانوار‌ها نفت سفید اختصاص داده شود.

حبیبی اذعان کرد: تا قبل از فصل سرد خانوار‌های ۵ نفره به پایین ۶۰۰ لیتر سوخت و خانوار‌های ۵ نفره و بالاتر به میزان ۹۰۰ لیتر سوخت در سه مرحله دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته میزان تخصیص سهمیه بر اساس منطقه قرارگیری و دمای زمستان فرق داشت، گفت: اما امسال تفاوتی بین شهرستان‌ها در خصوص تخصیص سهمیه نفت نیست و برای تمام شهرستان‌ها یک هزار لیتر سوخت در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه در هر بازه زمانی ۲ ماه یک بار سوخت شارژ خواهد شد، گفت: اگر میزان جذب و استفاده سوخت بالای ۷۰ درصد باشد شارژ مجدد سوخت در کارت‌ها انجام می‌گیرد./ب 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر