logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۸۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در پاسخ به موج رسا؛

کارگران گنبد سلطانیه تعیین تکلیف می‌شوند

کارگران-گنبد-سلطانیه-تعیین-تکلیف-می‌شوند
مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در پاسخ به گزارش موج رسا در خصوص بلاتکلیفی کارگان گنبد سلطانیه، گفت: اقدامات لازم برای عقد قرارداد با کارکنان پایگاه جهانی سلطانیه در حال انجام است.

رضا سامه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تعیین وضعیت و جذب کارکنان پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی در دو مرحله انجام‌شده است، اظهار کرد: در مرحله اول بیش از ۹۰ درصد کارکنان پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی در شهریورماه به شرکت معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از کارکنان پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی وجود داشتند که بلاتکلیف بودند، ابراز کرد: این تعداد از افراد یا به تازگی جذب‌شده بودند و اطلاعات این افرا  در اداره کل پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی وجود نداشت و یا از منابع استانی حقوق این افراد تأمین اعتبار و پرداخت می‌شد، و یا نیروی پایگاه‌ها بودند که در ادارات کل استان مشغول بودند و یا نیروی اداره کل بودند که در پایگاه‌ها مشغول به کار بودند.

مدیرکل امور پایگاه‌های میراث ملی و جهانی با بیان اینکه لیست کارکنان پایگاه‌های جهانی به‌روزرسانی شد و اطلاعات کامل این افراد اخذ شد و لیست به‌روزرسانی شد، ادامه داد: تمامی افراد در مرحله دوم شناسایی و تعیین تکلیف شدند.

وی با بیان اینکه تامی کارکنان پایگاه جهانی سلطانیه بعد از مرحله دوم به شرکت معرفی شدند، افزود: اقدامات لازم برای کارکنان پایگاه جهانی سلطانیه در حال انجام است.

سامه با بیان اینکه این اقدامات به خاطر باز کردن حساب بانکی و انجام مراحل بیمه‌ای طولانی شد، ابراز کرد: حدود ۸۰۰ نفر در سطح کشور از پایگاه‌های جهانی در حال تعیین تکلیف هستند.

وی برخی از قراردادها بسته‌شده و برخی از پایگاه‌ها در مرحله عقد قرارداد است، بیان کرد: انجام این فرایندها منجر به این شده است که شاهد تأخیر در پرداخت های اولیه این کارکنان باشیم.//ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
دروغ میگن کارگر اصلا برا اینا اهمیت نداره، فقط دارن حرف میزنن
[ نام : ] [ ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
پیگیری کنید تا به نتیجه برسه دعای خانواده کارگر پشت شما است
[ نام : ] [ ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
تو رو خدا پیگیری کنید حق کارگر خورده نشه
فرم ارسال نظر