logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

۳۰ درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود

۳۰-درصد-اقتصاد-ملی-در-وزارت-راه-و-شهرسازی-عملیاتی-می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی یکی از مرکز فرماندهی زیرساختی کشور است، گفت: ۳۰ درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود و کارگزار و مجری این ۲ بخش هم وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش موج رسا; ایمان اسلامیان ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به تلاش های انجام شده در سال های گذشته، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی یکی از مرکز فرماندهی زیرساختی کشور است و ۳۰ درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود و کارگزار و مجری این ۲ بخش هم وزارت راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد اثربخشی و بهره‌وری فعالیت‌ها در وزارت راه و شهرسازی، تجلی کارآمدی حاکمیت و رضایتمندی مردم خواهد بود، ابراز کرد: با اثرگذاری لازم بهره‌وری و موفقیت‌ها بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت سیزدهم مقرر کرده در طول چهار سال فعالیت خود، کار ساخت مسکن مهر که از ۱۷ سال قبل آغازشده است را به انجام برساند، ادامه داد: در این راستا دولت نهضت ملی مسکن را در سخت‌ترین دوران کشور از حیث منابع مالی در دستور کار قرار داد و بر مبنای اعلام سازمان برنامه‌وبودجه فقط پنج درصد بودجه عمرانی تخصیص‌یافته است.

اسلامیان افزود: نهضت ملی مسکن بزرگ‌ترین پروژه عمرانی در طول تاریخ کشور بوده و به لحاظ کمیت این اَبَر پروژه ۲ برابر مجموع واحدهای مسکونی مهر است.

وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری در مدیریت منابع امری مهم است، بیان داشت: درگذشته  زیادی منابع را داشتیم و آن‌گونه که بایدوشاید استفاده درستی از آن نشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، افزود: از ابتدای حضور وزیر راه و شهرسازی در دولت سیزدهم، بحث بهبود معیشت و حقوق کارکنان این وزارتخانه به‌ویژه در سطح ادارات کل راه و شهرسازی مورد تأکید قرار گرفت و  پایین‌ترین سرانه‌ها را در بین دستگاه‌های اجرایی دارد.

اسلامیان به طرح جدید سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی برجذب مؤثر نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و  گفت: این طرح در اداره کل راه و شهرسازی زنجان به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح جذب نیروهای انسانی در پست‌های کلیدی است، افزود: این مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است و در این میان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان عملکرد خوبی داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: این وزارتخانه تلاش دارد با توجه به مشکلات مالی با بهره‌وری بیشتر از منابع استفاده کند چراکه با منابع دولتی امکان پیشبرد اقدامات به‌ویژه در ساخت مسکن ملی وجود ندارد و مردمی سازی بسیار مهم است.

اسلامیان افزود: شفافیت و عدالت در توزیع فرصت‌ها از مباحث موردتوجه وزارت راه و شهرسازی است و : بحث فساد ستیزی و شفافیت با بگیروببند امکان‌پذیر نیست.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر