logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

تکمیل پروژه گازرسانی شهرک شهریاری نیازمند هزینه ۴۰ میلیارد تومانی است

تکمیل-پروژه-گازرسانی-شهرک-شهریاری-نیازمند-هزینه-۴۰-میلیارد-تومانی-است
مدیر‌عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه چندین پروژه گازرسانی بزرگ در سال پیش رو در استان اجرا خواهد شد گفت‌: تکمیل پروژه گازرسانی شهرک شهید شهریاری نیازمند حداقل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است‌.

رحیم سلیمانی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال و سال بعد گاز رسانی به پروژه‌های شهرک صنعتی شهید شهریاری، شهرک آی‌تی، افزایش ظرفیت گاز در فاز ۲ شهرک خرمدره، شهرک صنعتی رمز ارز، افزایش ظرفیت شهرک صنعتی اشراق و شهرک سلطانیه اجرا خواهد شد.

وی افزود: قانون تاکید بر این دارد تا واحد‌هایی که دارای پروانه بهره‌برداری هستند بتوانند از گاز استفاده نمایند، از سویی دیگر باید بدهی واحد‌ها به شرکت گاز تسویه شود تا در سال آتی در دریافت بودجه دچار مشکل نشویم.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به شهرک صنعتی شهید شهریاری گفت: حداقل هزینه لازم برای اتمام این پروژه نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه انجام چنین حجمی از پروژه‌ها نیازمند دریافت اعتبار کافی از بودجه است، عنوان کرد: متاسفانه برخی واحد‌ها در استان بدهی چندین میلیاردی به شرکت گاز دارند و از پرداخت امتناع می‌کنند که همین امر اثر خود را در دریافت بودجه سال بعد خواهد گذاشت.

سلیمانی‌نژاد تصریح کرد: شرکت گاز نهایت همراهی را با واحد‌های بدهکار دارد و در این راستا بدهی برخی واحد‌ها را در چند مرحله تقسیط کرده است اما متاسفانه تعدادی از واحد‌ها همراهی لازم با شرکت گاز در پرداخت بدهی خود را ندارند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر