logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۸۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

اعطای 559 فقره وام به ایثارگران زنجانی توسط صندوق قرض‌الحسنه شاهد

اعطای-559-فقره-وام-به-ایثارگران-زنجانی-توسط-صندوق-قرض‌الحسنه-شاهد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از پرداخت 559 فقره وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از اردیبهشت تا شهریورماه سال 1401 خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از ایثار واحد زنجان، امیرعلی نیک‌بخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد فقره وام ارائه شده به جامعه هدف 241 فقره مربوط به خانواده معظم شاهد و 318 فقره به جانبازان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق شاهد در بنیاد شهید استان و مراکز تابعه مستقر است، ادامه داد: این تعداد وام به ارزش بیش از 221 میلیارد و 378 میلیون ریال است که سهم شاهد 101 میلیارد و 91 میلیون و سهم جانبازان 120 میلیارد و 287 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه شاهد استان زنجان در راستای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر ایجاد شده است، تصریح کرد: این وام‌ها سه برابر موجودی پس‌انداز و تا سقف 500 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند به راحتی می‌توانند وام دریافت کنند، گفت: وام صندوق یاد شده به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان بنیاد و همسران جانبازان متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر