logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۸۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر خبر داد؛

درخواست از شهرداری برای سرمایه‌گذاری در ورزشگاه شناط ابهر

درخواست-از-شهرداری-برای-سرمایه‌گذاری-در-ورزشگاه-شناط-ابهر
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه با شهرداری جلساتی برگزار شده تا اقدام به سرمایه‌گذاری در ورزشگاه شناط ابهر کند گفت: درخواست شده تا شهرداری اقدام به ایجاد مجتمع‌های تجاری در این مجموعه کند تا درآمد حاصل از آن از طریق اداره ورزش به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافته و درآمد پایدار ایجاد شود.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ورزشگاه شهید شناط ابهر سال‌هاست که همانند سایر پروژه‌های نیمه کاره در کشور در انتظار تکمیل قرار دارد، نکته قابل تامین این است که این ورزشگاه جزو سرانه ورزشی شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه این ورزشگاه را جزو سرانه ورزشی محسوب کرده و اعتبار شهرستان در این خصوص را کاهش داده است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه با شهرداری جلساتی برگزار شده تا اقدام به سرمایه‌گذاری در این ورزشگاه کند گفت: درخواست شده تا شهرداری اقدام به ایجاد مجتمع‌های تجاری در این مجموعه کند تا درآمد حاصل از آن از طریق اداره ورزش به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافته و درآمد پایدار ایجاد شود. از سویی دیگر مازاد درآمد حاصل می‌تواند در تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان به کار رود.

وی با اشاره به اینکه باید بین عوامل شهرداری و شورا با اداره ورزش و جوانان تفاهم نامه منعقد کنند تا کار سرعت بگیرد تصریح کرد: فعلا این تفاهم نامه منعقد نشده است اما زمان محدودی برای این تفاهم نامه داده شده است.

ذوالقدر بیان کرد: پیگیر هستیم تا اداره‌ای همچون اداره ورزش و جوانان در شهرستان ابهر به ورزشگاه شهید فهمیده انتقال یابد و در نهایت این اداره تبدیل به مجتمع خدماتی تجاری شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر