logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۸۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان ولی‌عصر استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

دریافت هزینه در پارکینگ بیمارستان ولی‌عصر(عج) اعتماد عمومی را سلب می‌کند/ هزینه پارکینگ با تصمیم هئیت امنا دریافت می‌شود

دریافت-هزینه-در-پارکینگ-بیمارستان-ولی‌عصر(عج)-اعتماد-عمومی-را-سلب-می‌کند-هزینه-پارکینگ-با-تصمیم-هئیت-امنا-دریافت-می‌شود
رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) استان زنجان با بیان اینکه بیمارستان ولی‌عصر(عج) به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی مستاجر است، گفت: با تصمیم هئیت امنا در پارکینگ بیمارستان، از مراجعه‌کنندگان هزینه پارک خودرو دریافت و صرف امور زیر بنایی می‌کند و بیمارستان دریافت کننده هزینه پارک خودرو نیست.

حسن نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فضای پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) در سمت اورژانس؛ به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود و عموم خودرو‌ها در این محل پارک می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیمارستان به صورت کلی هئیت امنایی اداره می‌شود و ما مستاجر هستیم، افزود: تنها کارهای اداری، آزمایشگاه، تجهیزات و سونوگرافی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی با دانشگاه علوم پزشکی است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) استان زنجان با بیان اینکه جلساتی در خصوص پارکینگ عمومی بیمارستان با هیئت امنا برگزار شده است، گفت: هئیت امنا اذعان دارند مخارج بالا است و با دریافت هزینه از خودروها در پارکینگ‌ بیمارستان تا حدودی خرج زیربنایی بیمارستان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه روند دریافت هزینه از خودر‌وهای عمومی که به بیمارستان ولی‌عصر(عج) مراجعه کرده و از پارکینگ استفاده می‌کنند وجود دارد، تصریح کرد: مردم به دلیل اینکه از موضوع اداره بیمارستان به صورت هیئت امنایی اطلاع ندارند، تصور می‌کنند که بیمارستان در حال اخذ هزینه از مراجعه‌کنندگان در پارکینگ‌ است.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) استان زنجان بیان کرد: در قسمت اداری بیمارستان ولی عصر، هئیت علمی و دانشجویان خودروها را پارک می‌کنند و هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

وی گفت: تصور بر این بود که بتوان اقدام دیگری برای این مرکز و پارکینگ عمومی آن انجام داد و چهره را عوض کرد، اما ذهنیت بد در مردم ایجاد شده و مردم همچنان اعتماد لازم به این مرکز را ندارند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر