logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۸۳۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

خرید ۴۱ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری زنجان/ مینی‌بوس‌های خریداری شده اواخر دی وارد استان می‌شود

خرید-۴۱-دستگاه-اتوبوس-توسط-شهرداری-زنجان-مینی‌بوس‌های-خریداری-شده-اواخر-دی-وارد-استان-می‌شود
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه ۴۱ دستگاه اتوبوس جدید برای استان خریداری شده است، گفت: ۳۶ دستگاه مینی‌بوس نیز خرید خواهد شد و طبق قول کارخانه سازنده اواخر دی و یا اوایل بهمن ماه این مینی‌بوس‌ها وارد استان خواهند شد‌.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ۱۴۵ دستگاه اتوبوس در سال ۹۶ در سازمان حمل و نقل شهر زنجان فعال بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه عمر مفید این اتوبوس‌ها برای فعالیت در عرصه خدمت‌رسانی ۱۰ سال بود همین امر سبب شد تا تعدادی از اتوبوس‌ها از چرخه استفاده خارج شوند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ دستگاه اتوبوس خریداری شده است که ۳ دستگاه وارد استان شده اما به دلیل اینکه هنوز پلاک نخورده بودند با هماهنگی پلیس راهور استان در مسیر دانشگاه زنجان بکارگیری شد تا بعد از پلاک‌گذاری در سطح شهر فعالیت کنند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: پیگیر هستیم تا کل ۱۸ دستگاه اتوبوس وارد استان شود. 

وی با بیان اینکه با مصوبه شورا پول خرید ۲۳ دستگاه اتوبوس جدید نیز واریز شده است، عنوان کرد: پیگیر هستیم تا وزارت کشور این اتوبوس‌ها را سریعا از طرف کارخانه سازنده تحویل استان دهند.

نوری با بیان اینکه ۴۱ دستگاه اتوبوس جدید برای استان خریداری می‌شود، گفت: ۳۶ دستگاه مینی‌بوس نیز خرید خواهد شد با این حال طبق قول کارخانه سازنده اواخر دی و یا اوایل بهمن ماه این مینی‌بوس‌ها وارد استان خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر