logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۸۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ملت ایران در مقابله با دشمنان انقلاب ید واحده است

ملت-ایران-در-مقابله-با-دشمنان-انقلاب-ید-واحده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به رشادت های ملت شهید پرور ایران، گفت: ملت غیور ایران در مقابله با دشمنان انقلاب، ید واحده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به حضور پرشور و معنادار مردم شهید پرور زنجان در راهیمایی 13 آبان، ابراز کرد: حضور پرشور دهه هشتادی ها و نودی ها در این راهپیمایی مایه افتخار است.

وی با اشاره به رشادت های ملت شهید پرور ایران، ابراز کرد: ملت غیور ایران در مقابله با دشمنان انقلاب، ید واحده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم در مقابل آن هایی که امنیت مردم را به خطر می اندازند و به مقدسات بی حرمتی می کنند ایستاده اند، تصریح کرد: ملت ایران همیشه در صحنه هستند و نقش آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیانات رهبری در جمع دانش آموزان تحلیلی دقیق و حکیمانه بود، عنوان کرد: این بیانات رهبری ریل گذاری برای حرکت به آینده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۴۳ که در نتیجه اعتراض ایشان به قانون کاپیتولاسیون بود، ادامه داد: بعد از اعتراض امام خمینی (ره) به قانون کاپیتلاسیون سایر علما نیز به این قانون اعتراض کردند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، افزود: اسناد باقی مانده در لانه جاسوسی دست آمریکا را در توطئه و دسیسه علیه انقلاب رو کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر