logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۸۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر جهاد کشاورزی خبر داد؛

آغاز نهضت حمایت از بخش کشاورزی با تصویب طرح دو فوریتی/استان زنجان توانایی خط شکن شدن در عرصه کشاورزی را دارد

آغاز-نهضت-حمایت-از-بخش-کشاورزی-با-تصویب-طرح-دو-فوریتی-استان-زنجان-توانایی-خط-شکن-شدن-در-عرصه-کشاورزی-را-دارد-
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورت تصویب بند"ت" تبصره ۸ در طول هفته آینده در یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی، شاهد آغاز نهضت حمایت از بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور خواهیم بود.

به گزارش موج رسا; سید جواد ساداتی نژاد با حضور در فرمانداری شهرستان ابهر اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در حوزه کشاورزی در شهرستان‌های این استان در حال اجرا است. که در صورت تصویب بند"ت" تبصره ۸ در طول هفته آینده در یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی، شاهد آغاز نهضت حمایت از بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان از محل تهاتر که ۲۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به سفرهای استانی بوده و همه شهرستان‌های کشور در آن پروژه دارند سبب ایجاد پویایی و حرکتی در بخش کشاورزی می‌شود افزود: امیدواریم با اهتمام نمایندگان در مجلس شورای اسلامی این مهم رقم بخورد.

 وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز کشاورزی حوزه اقتصاد در کشور است، گفت: مجتمع‌های بزرگ در این بخش می‌توانند فعالیت اقتصادی کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور دستور برای ایجاد ۱۰۰ هزار هکتار گلخانه در کشور داده‌اند، عنوان کرد: از جمله طرح‌هایی که باید در شهرستان ابهر مورد توجه قرار گیرند، طرح فراز انگور است که در شهرستان ابهر با پرداخت تسهیلات باید عملیاتی شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اجرای الگوی کشت و حمایت سایر بخش‌ها عنوان کرد: اجرای الگوی کشت و حمایت از آن سبب می‌شود تا یکبار طرح الگوی کشت برای همیشه عملیاتی شود.

وی با اشاره اینکه بنده عقیده دارم استان زنجان در حوزه کشاورزی یک استان پیشرو و هوشمند است، گفت: استان زنجان استانی است که می‌تواند در بخش کشاورزی خط شکن شده و سایر استان‌ها دنباله رو این استان باشند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اهتمام ویژه‌ای در کمسیون اصل ۹۰ برای صدور اسناد اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد بیان کرد: استان زنجان در صدور اسناد اراضی در کشور پیشرو است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر