logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۸۲۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت یوم الله 13 آبان

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی(عج)استان-زنجان-به-مناسبت-یوم-الله-13-آبان
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، یوم الله ۱۳ آبان را تبلور اتحاد ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد.

به گزارش موج رسا; سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، یوم الله ۱۳ آبان را تبلور اتحاد ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد.

 
متن بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، هم تاریخی است، هم تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است.(امام خامنه ای «مدظله العالی»)
۱۳ آبان یادآور ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی مقابل زیاده خواهی دشمنان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که از هیچ تلاشی علیه مردم و کشور و نظام ما فروگذار نکرده و انواع توطئه و فتنه های بزرگ همچون کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم ظالمانه، تهدید، اغتشاش و ... را آزموده؛ اما هربار به سد مستحکم بصیرت و هوشیاری ایرانیان قهرمان برخورد کرده و چهره فریبنده اش با ادعاهای دروغین حقوق بشری و دفاع از آزادی و مردم، بیش از پیش رسوا شده است.
تبلور اصلی استکبار ستیزی موجود در اندیشه سیاسی امامین انقلاب و همچنین گفتمان سازی اسلامی را به وضوح می توان در تاریخ تحولات معاصر مشاهده نمود که از مهمترین نقاط اوج آن تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ می باشد، سه رویداد مهمی که در روز سیزدهم آبان ماه سالهای مذکور به وقوع پیوستند و موجب شدند این روز تحت عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی »در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.
امروز که دشمن در رویارویی مستقیم با نظام مقتدر جمهوری اسلامی ناتوان و ذلیل گشته، روی به شیوه‌های مرموزانه‌ای آورده و با تمام توان تبلیغاتی و امپراتوری دروغین رسانه‌ای سعی در ایجاد شبهه و تفرقه افکنی در بین آحاد ملت داشته تا به اهداف شوم خود برسد اما با هشیاری و بیداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این نبرد نیز پشیمان، خوار و زبون‌تر از گذشته شکست خورده است.
اهمیت یوم الله سیزدهم آبان امسال از آن جهت است که در این روز فرصتی فراهم خواهد شد که ملت مسلمان ایران اتحاد و یکپارچگی خود را در برابر جنگ ترکیبی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ‌و غلط بودن محاسبات نظام سلطه برای به زانو درآوردن ملت ایران با ایجاد آشوب ها و اغتشاشات خیابانی گوشزد کنند و ثابت کنند که دشمنان با این شیطنت‌ها قادر نخواهند بود که پیوند عمیق و عاطفی مردم ایران با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند.
 روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز را به ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی، آحاد مردم شریف و ولایت مدار استان زنجان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام انزجار از استکبار جهانی و محکومیت جنایت مستکبران عالم، از خداوند قادر متعال سربلندی و سعادت بیش از پیش ملت شریف ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستار است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر