logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۸۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان:

قیمت سیب‌زمینی در میدان میوه و تره‌بار به 10 هزار تومان رسید/ کاهش قدرت خرید مردم

قیمت-سیب‌زمینی-در-میدان-میوه-و-تره‌بار-به-10-هزار-تومان-رسید-کاهش-قدرت-خرید-مردم-
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان با اشاره به قیمت سیب‌زمینی در میدان تره باز زنجان، گفت: قیمت سیب‌زمینی در میدان تره‌بار ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.

سید مرتضی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه قیمت میوه و تره‌بار مناسب است، اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه قیمت‌ها مناسب است مردم قدرت خرید کم است.

وی با اشاره به قیمت سیب‌زمینی در میدان تره باز زنجان، تصریح کرد: قیمت سیب‌زمینی در میدان تره‌بار ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار زنجان با بیان اینکه هزینه‌های کشت و داشت و برداشت بالا است و همین امر موجب افزایش قیمت‌ها بوده است، عنوان کرد: هیچ‌گونه کمبودی در حوزه میوه و تره‌بار وجود ندارد و همه‌چیز در میدان تره‌بار وجود دارد.

وی با بیان اینکه مطرح‌شدن صادرات یک کالا موجب افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی می‌شود، افزود: مطرح‌شدن صادرات یک کالا موجب افزایش قیمت آن کالا تا ۲۰ درصد می‌شود.

هاشمی با اشاره به افزایش تولید محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: تعداد افرادی که به کشاورزی رو آورده‌اند نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است و همین امر موجب افزایش تولید محصولات کشاورزی شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر