logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۸۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان؛

اختصاص ۶۰ میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی استان زنجان

اختصاص-۶۰-میلیون-لیتر-سوخت-به-بخش-کشاورزی-استان-زنجان-
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: در طول ۶ ماهه نخست سال جاری، ۵۹ میلیون و ۱۷۳ هزار لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی منطقه زنجان به صورت الکترونیکی توزیع شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی زنجان، حمید حبیبی اظهار داشت: در طول ۶ ماهه نخست سال جاری، ۵۹ میلیون و ۱۷۳هزار لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی منطقه زنجان به صورت الکترونیکی توزیع شد.

وی افزود: این میزان سوخت با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و آغاز فعالیت بخش کشاورزی در این منطقه و بر اساس سطح زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی از طریق فروشندگی‌های مجاز توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: در بازه زمانی یاد شده، بالغ بر ۳۶هزار درخواست سوخت بخش کشاورزی در منطقه زنجان در سامانه "سدف" به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش تولید و برداشت کشت غلات طی تابستان سال جاری و تأمین به موقع سوخت بخش کشاورزی، شاهد توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی در استان در سال جهش تولید بودیم.

حبیبی با بیان اینکه سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی برای انواع تراکتورهای چهار سیلندر، شش سیلندر، کمباین و تیلر تخصیص یافته است خاطرنشان کرد: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و شروع فصل کشت، ۱۶میلیون لیتر نفت‌گاز جهت مصرف برای ماشین‌آلات کشاورزی برای فصل پاییز سال جاری پیش‌بینی شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر