logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۸۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

شهرداری پیگیر ارائه کارت شهروندی توسط شرکت جدیدی است

شهرداری-پیگیر-ارائه-کارت-شهروندی-توسط-شرکت-جدیدی-است
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: به دنبال شرکت دیگری برای ارائه دهی کارت شهروندی هستیم و اگر مصوبات شورا انجام شود با چند شرکت قرار داد پنج ساله برای ارایه کارت شهروندی خواهیم بست.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه قرارداد شرکت ارائه دهنده کارت شهروندی در زنجان از مرداد ماه به اتمام رسیده است، اظهار داشت: در سه پایانه موجود در سطح شهر کارت‌های فعال شارژ می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال شرکت دیگری برای ارائه دهی کارت شهروندی هستیم، افزود: با چند شرکت، اتحادیه اتوبوس‌رانی کشوری مذاکراتی انجام داده‌ایم تا کارت‌های خاصی ارائه شود و اگر مصوبات شورا انجام شود با چند شرکت قرار داد پنج ساله برای ارایه کارت شهروندی خواهیم بست.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: طبق آمار موجود در سال ۹۶ در حدود ۷۶ هزار کارت صادر شده است، که از تعداد مذکور تعدادی از کارت‌ها غیر فعال شده‌اند اما کارت‌های فعال همچنان قابلیت شارژ کردن را دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر باجه پایانه ارتش و پایانه سبزه میدان دستگاه پز کار گذاشته شده، تصریح کرد: شهروندان با دستورالعمل موجود کارت‌های شهروندی فعال را شارژ کنند.

نوری در ادامه خاطر نشان کرد: از ۱۸ دستگاه اتوبوس خریداری شده، سه دستگاه وارد استان شد و به دلیل عدم پلاک گذاری با همراهی راهور استان در مسیر دانشگاه زنجان به کار گیری شد و بعد از پلاک گذاری در سطح شهر مورد استفاده قرار خواهند گرفت./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر