logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۸۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه عنوان کرد؛

دشمن از استمرار حماسه شهید فهمیده وحشت دارد

دشمن-از-استمرار-حماسه-شهید-فهمیده-وحشت-دارد
امام جمعه سلطانیه با اشاره به روز بسیج دانش آموزی، گفت: دشمن از استمرار حماسه شهید فهمیده ها وحشت دارد و به دنبال توقف روند تکرار حسین فهمیده هاست.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: وصیت به بیش از ثلث و محروم کردن بعضی از ورّاث از ارث تبعیض بوده و خلاف عدالت است.

امام جمعه سلطانیه با تسلیت حادثه تروریستی در حرم احمد بن موسی شاهچراغ و با بیان اینکه جُرم ما و جُرم و گناه زن و مرد و کودک و نوجوان و جوان زائر حرم شاهچراغ چه بود؟ جرم ما، مسلمان و شیعه بودن ماست، جرم ما این است که می خواهیم مستقل زندگی کنیم و قوی باشیم و پیشرفت کنیم، ابراز کرد: حادثه حرم شاهچراغ نتیجه اغتشاش اغتشاشگران است و عامل و عاملان این جنایت جانسوز باید مجازات شوند و دستگاه های حافظ امنیت و قوه قضائیه با همه کسانی که امنیت مردم و جامعه را به خطر می اندازند برخورد عبرت آموز داشته باشند.
وی با بیان اینکه این حادثه نشان داد که آنچه برای غرب و تکفیری ها اهمیتی ندارد، حقوق بشر است و لذا رسانه های استکباری و مدعی حقوق بشر در این حادثه سکوت کرده اند، تصریح کرد: دست جنایتکاران غربی، عبری و عربی همیشه آغشته به خون کودکان و مردم بی گناه است و کودک کشی عادت آنهاست.
حسینی نسب با بیان اینکه آنها دلسوز ملت ایران نیستند و شعار زن، زندگی آزادی مثل شعارهای دیگرشان نیز دروغی بیش نیست و این دین اسلام است که زندگی و آزادی را برای زن به ارمغان آورد، و با تشریع حجاب به زن شخصیت و آزادی داد و او را از نگاه نامحرمان حفظ کرد، افزود: منظور غرب از آزادی زن، برهنگی و بی بندباری است و این عین اسارت است و زنی که با رفتار و پوشش خود، نظر و نگاه دیگران را جلب می کند، آزاد نیست بلکه در اسارت دیگران است.
وی با اشاره به ادعای غرب مبنی بر ارسال پهپاد از ایران به روسیه و با بیان اینکه این ادعا بدون هیچ دلیل و مدرکی مطرح می شود و هم ایران و هم روسیه این ادعا را رد کرده اند، اضافه کرد: این ادعا بهانه ای دیگر برای دشمنی، تحریم، اعمال فشار برای گرفتن امتیاز در مذاکرات است. 
امام جمعه سلطانیه به تجمع ضد انقلاب در برلین آلمان اشاره کرد و با بیان اینکه برگزار کنندگان تلاش می کردند این تجمع را با عنوان مخالفین جمهوری اسلامی سازماندهی کنند تا با این اجتماع اتحاد و همدلی مخالفین ایران را نشان دهند، ابراز کرد: در این اجتماع اولا اینکه ۹۵ درصد جمعیت ایرانیان مقیم اروپا شرکت نکردند و ثانیا حتی دشمنان تجزیه طلب نتوانستند زیر یک پرچم جمع شوند و با ۱۶ پرچم حضور داشتند!
خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به سقوط دولت انگلیسِ حامی اغتشاشگران در ایران بعد از ۴۵ روز از شروع بکار، گفت: سقوط دولت انگلیس نشانگر اختلاف داخلی در آن کشور است و البته بخاطر برخی مشکلات خصوصا تورم ۴۰ درصد، کابینه بعدی هم به همين سرنوشت دچار خواهد شد. 
حسینی نسب با گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت شهید فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی و با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نسل امروز با بصیرت هستند، گفت: دشمن از استمرار حماسه شهید فهمیده ها وحشت دارد و به دنبال توقف روند تکرار حسین فهمیده هاست اما جوانان و نوجوانان دهه هشتادی انقلاب را به اوج خواهند رساند و دشمن ناکام خواهد ماند.
امام جمعه سلطانیه با قدردانی از صدا و سیمای مرکز زنجان بخاطر انعکاس مطالبات مردم و شهرستانها در اخبار شبکه اشراق، گفت: نماز جمعه محل تبیین و زبان مردم است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر