logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

نان به نرخ خون/ دشمن به دنبال کشته سازی فوت شدگان تصادفات جاده‌ای

نان-به-نرخ-خون-دشمن-به-دنبال-کشته-سازی-فوت-شدگان-تصادفات-جاده‌ای
امروز دشمن شخصی را که در یکی از شهر های کشور در اثر سانحه رانندگی فوت شده بود را به عنوان یک فرد کشته شده در اغتشاشات معرفی می کند تا اهداف شوم خود را دنبال کند.

به گزارش موج رسا; انتشار اخبار کذب یکی از قدیمی ترین و مهم ترین حربه ها و یکی از استراتژی‌های دشمن در زمان ناتوانی در برابر جبهه حق بوده است.

بعد از ناتوانی دشمن در به آشوب کشیدن استان زنجان و شهرستانهای آن و محکومیت اغتشاشگران توسط مردم و چهره های شاخص استان، و بعد از صدور کیفر خواست تعداد قابل توجهی از اغتشاشگران در استان زنجان؛ دشمن با دروغ پردازی به دنبال جریحه‌دار کردن روان افراد بی‌بصیرت و به خیابان کشیدن آن‌ها است.

دشمن از هر حربه ای استفاده می کند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند و با کشته سازی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است و در این راستا از جا زدن فوت شدگان تصادفات جاده ای به عنوان کشته شدگان در اغتشاشات هیچ ابایی ندارد.

امروز دشمن شخصی را که در یکی از شهر های کشور در اثر سانحه رانندگی فوت شده بود را به عنوان یک فرد کشته شده در اغتشاشات معرفی می کند تا در شهرستان خرمدره آشوب بپا کند.

در این راستا نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به انتشار خبر فوت یک جوان  خرم دره ای در شبکه های اجتماعی و ربط دادن به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: ضمن تسلیت به خانواده داغدار این جوان خرم‌دره ای لازم به ذکر است وی بر اثر حادثه تصادف در شهری  دیگر  فوت شده و هیچ گونه ارتباطی به دیگر مسائل ندارد و مردم به شایعات فضای مجازی توجه ننمایند.

هوشیاری و بصیرت بالای مردم همیشه در صحنه استان زنجان و به خصوص شهرستان خرمدره مانع جولان هر گونه اغتشاشگری در سطح شهرستان و استان است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر