logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

استفاده از ماسک در مدارس الزامی است/ ارسال بخشنامه جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزا به مدارس استان زنجان

استفاده-از-ماسک-در-مدارس-الزامی-است-ارسال-بخشنامه-جلوگیری-از-شیوع-بیماری-آنفولانزا-به-مدارس-استان-زنجان
رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به شیوع بیماری آنفولانزا، گفت: زدن ماسک در مدارس برای دانش آموزان و همکاران الزامی است.

به گزارش موج رسا; پریسا گلبازی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شیوع آنفولانزا، اظهار کرد: بخشنامه مرتبط با آنفولانزا شهریور ماه به مدارس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه زدن ماسک در مدارس برای دانش آموزان و همکاران الزامی است، تصریح کرد: در بخشنامه رعایت فاصله ایمن برای دانش آموزان تاکید شده و فاصله ایمن با فاصله اجتماعی متفاوت است.

رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان و اولیا جهت جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزا، ابراز کرد: مجددا بخشنامه‌ای در خصوص پیشگیری از بیماری آنفولانزا به مدارس ارسال شده و بر اجرا آن تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مدارس الزامی برای واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان ندارد، افزود: ۵ درصد کودکان ۵ تا ۹ سال دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

گلبازی با بیان اینکه ۴۵ درصد از افراد ۹ تا ۱۲ سال دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، خاطر نشان کرد: ۹۴ درصد از افراد ۱۲ تا ۱۸ سال دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شپش سر در بین برخی از دانش آموزان وجود دارد، ابراز کرد: برای کنترل شپش سر از والدین کمک گرفته‌ایم و تاکید شده است تا هر دو هفته یکبار به صورت کامل موی سر دانش آموزان توسط والدین کنترل شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر