logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۸۱۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

مسئولان نسبت به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان دغدغه‌مندتر شوند

مسئولان-نسبت-به-برگزاری-راهپیمایی-۱۳-آبان-دغدغه‌مندتر-شوند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با انتقاد از اینکه دغدغه برخی از مسئولان شهر و استان ما به مراسم ۱۳ آبان به مراتب کمتر از جشنواره آش است، گفت: هرچند ما مخالف این جشنواره‌ها نیستیم اما ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان بسیار مهمتر از چنین جشنواره‌هایی است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه هماهنگي ۱۳ آبان "روز دانش آموز" اظهار داشت: قطعا اتفاقاتی که در روز‌های اخیر رخ داد یک جنگ شناختی به تمام عیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، طبیعتا شور و هیجان و عرق ملی مردم ایران در روز ۱۳ آبان به جوش خواهد آمد و با حضور گسترده خودشان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

وی با بیان اینکه مراسم روز ۱۳ آبان امسال روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان قائم به سمت مصلا خواهد بود، افزود: برخی برنامه‌های جانبی نیز اجرا خواهد شد. با این حال با توجه به اینکه این راهپیمایی، روز جمعه است یقینا نماز جمعه ۱۳ آبان بسیار پر شکوه‌تر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد برنامه‌ای ما در ۱۳ آبان، تجمع در تمام شهر‌های استان است، گفت: ستون اصلی این مراسم دانش‌آموزان هستند هر چند که همواره در صحنه حضور دارند. اما بسیج دانش‌آموزی و سازمان دانش‌آموزی یک حضور پر رنگ‌تری خواهند داشت. با این حال مراسم ۱۳ آبان صرفا مختص همین روز نیست و در طول هفته برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی یک نهاد فرهنگی، انقلابی و قانونی است و حضرت آقا با بیانات مختلف جایگاه این شورا را تایید کرده‌اند، گفت: این نهاد در مراسمات ملی و اخیرا در مراسمات دینی ورود یافته و نقش بسزایی دارد. با این که این مجموعه به عنوان یک مجموعه سیاست‌گذار و ناظر است اما در زنجان به عنوان مجری نیز استفاده می‌شود و ما بر این امر افتخار می‌کنیم اما متاسفانه در استان ما برخی از مسئولان رده اول نیز این مجموعه را نمی‌شناسند با سازمان دیگری اشتباه می‌گیرند.

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به اینکه در یک مراسم یکی از مسائلی که وجود دارد بحث صوت و سیستم صوتی است، گفت: سیستم صوتی در شهر زنجان کارایی خود را دیگر ندارد بنابراین نیاز است تا با همت سایر ارگان‌ها به‌روز شود. البته امیدواریم بودجه خاصی به این امر اختصاص یابد و ارگان‌ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را برای خرید اقلام در مراسمات اختصاص دهند.

وی با انتقاد از اینکه دغدغه برخی از مسئولان شهر و استان ما به مراسم ۱۳ آبان به مراتب کمتر از جشنواره آش است، گفت: هرچند ما مخالف این جشنواره‌ها نیستیم و این جشنواره لازم است اما ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان بسیار مهتر از چنین جشنواره‌هایی است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر