logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۸۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رییس اتاق بازرگانی زنجان خبر داد

اعزام هیات تجاری استان به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی

اعزام-هیات-تجاری-استان-به-سرپرستی-اتاق-بازرگانی-زنجان-به-نمایشگاه-جیتکس-دبی
رییس اتاق بازرگانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جیتکس از اعزام هیات تجاری استان به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اتاق زنجان عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی می باشد، اظهار کرد: در همین راستا هیات های تجاری استان به کشورهای هدف اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه در نقشه راه تجارت خارجی استان کشورهای مختلفی برای همکاری تجاری اقتصادی با استان زنجان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با فروکش کردن محدودیت های کرونایی در کشورهای مختلف ، همکاری های تجاری و اقتصادی نیز رونق گرفته و هیات های تجاری و اقتصادی پذیرش و اعزام می شوند.

یگانه فرد از اعزام هیات تجاری اقتصادی استان زنجان به نمایشگاه جیتکس دبی در کشور امارات خبر داد و گفت: این نمایشگاه در نقشه راه تجارت خارجی استان زنجان دیده شده بود و بر همین اساس هیاتی به سرپرستی اتاق بازرگانی زنجان و متشکل از فعالان حوزه آی تی و ارتباطات استان به این نمایشگاه اعزام شدند.

رییس اتاق بازرگانی زنجان نمایشگاه جیتکس را از جمله بزرگترین نمایشگاه های حوزه فناوری و اطلاعات و آی تی در دنیا عنوان کرد و گفت: تمامی شرکت های بزرگ فعال در این حوزه در این نمایشگاه حضور پیدا میکنند و زمینه برای فعالان در همکاری و آشنایی شرکت های استان زنجان در این حوزه با حضور هیات تجاری استان در این نمایشگاه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین نامگذاری شد، گفت: در همین راستا و عمل به منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن نقشه راه تجارت خارجی این هیات به همت اتاق زنجان راهی کشور امارات شد.

یگانه فرد توسعه همکاری با کشورهای همسایه از جمله عراق را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در همین راستا راه اندازی مرکز تجاری ایران در کربلای معلی به همت اتاق بازرگانی زنجان در دست اجرا و راه اندازی است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان از اعزام و پذیرش و حضور در نمایشگاه های دیگر نیز خبر داد و گفت: تا پایان سال چند برنامه مهم دیگر نیز به همت اتاق بازرگانی در حوزه تجارت خارجی انجام خواهد شد.

یگانه فرد ادامه داد: امید است با مجموعه همکاری های دستگاه های مختلف در حوزه اقتصاد و چندین برنامه اعزام و پذیرش و نمایشگاهی بتوان در پایان سال به هدف گذاری افزایش صادرات از مبدأ استان زنجان دست پیدا کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر