logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۱۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پرستار زنجانی در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

اعلام انزجار جامعه پزشکی از اقدام اغتشاشگران در کشور/ معاندان سعی در پیشبرد اهداف خود در دانشگاه‌ها دارند

اعلام-انزجار-جامعه-پزشکی-از-اقدام-اغتشاشگران-در-کشور-معاندان-سعی-در-پیشبرد-اهداف-خود-در-دانشگاه‌ها-دارند
پرستار زنجانی گفت: اعتراض با آشوبگری و اغتشاش کاملا متفاوت است، چراکه می‌توان اعتراضات را در بستری آرام پیش برد و به گوش مسئولان رساند اما اتفاقات اخیر کشور در بستری کاملا آشوبگرانه و خرابکارانه رخ داد که با اعتراض متفاوت است.

زهرا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مدافعان سلامت همواره پایبند اسلام و آرمان‌های انقلاب هستند، اظهار داشت: جامعه پزشکی هرگونه اقدامات اغتشاشگران را که سبب سلب آرامش مردم شد را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران صادقانه در حال خدمت به مردم هستند و در این راه از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند، گفت: متاسفانه با برنامه ریزی‌هایی که معاندان کرده بودند اغتشاشات به سمتی رفت که چندین دستگاه آمبولانس در کشور توسط آشوبگران به آتش کشیده شد و این خود علاوه بر جنبه روانی که داشت سبب تحمیل هزینه به دولت و خصوصا بخش بهداشت و درمان شد.

پرستار زنجانی با بیان اینکه علاوه بر نیروهای پلیس و بسیج مردمی که در اغتشاشات اخیر دچار آسیب‌های جدی شدند و عده‌ای به شهادت رسیدند، افزود: اغتشاشاتی که رخ داد شاید در نگاه عده‌ای اعتراض به برخی سیاست‌هایی است که در کشور اعمال شده اما باید گفت اعتراض با آشوبگری و اغتشاش کاملا متفاوت است. چراکه می‌توان اعتراضات را در بستری آرام پیش برد و به گوش مسئولان رساند.

وی با تاکید بر اینکه مردم خصوصا جوانان و نوجوانان که گاها سریعا احساساتشان تحت تاثیر بمب‌های دروغ خبری رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد باید هوشیار باشند و از هرگونه همکاری و همراهی دشمنان دوری کنند، تصریح کرد: شرایط به نحوی است که دشمن تمرکز خود را بر روی جوانان و نوجوانان کرده است حتی در این راستا سعی کرده تا دامنه اغتشاشات را به داخل دانشگاه‌ها بکشاند که خوشبختانه با هوشیاری خود مردم و البته مسئولان و دانشجویان این برنامه‌ریزی‌های دشمن محکوم به شکست شده است.

محمدی با بیان اینکه جوانان آگاه و هوشیار باید به مسئولان و دولت انقلابی و تلاشگر در حفظ، شکوفایی و اعتلای کشورمان کمک نمایند، خاطر نشان کرد: دشمن هر بار با تیرهای زهراگینی ایران و اسلام را نشانه می‌گیرد و خوشبختانه هر بار این تیر‌ها به خطا می‌رود، با اینکه این بار سعی کرده تا حجاب و عفت و پاکدامنی زنان را تحت‌الشعاع قرار دهد اما این بار نیز مثل همیشه با هوشمندی ملت ایران و البته زنان انقلابی و پاکدامن محکوم به شکست شده است.

 وی با بیان اینکه جامعه نخبگان، دانشجویان و دانشگاهیان بسیار هوشمندتر از قبل هستند، ادامه داد: شاید اغتشاشات ایجاد شده خوشحالی لحظه‌ای را برای معاندان و دشمنان به دنبال داشت اما این خوشحالی با حضور ملت ایران در محکوم کردن اغتشاشات سریعا فروکش کرد چراکه یک ایرانی قدردان نظام و انقلاب است و هرگز در سلب و آرامش و امنیت خود قدمی بر نمی‌دارد هرچند که عده‌ای عقل به دست دشمنان دادند و در مسیر معاندان گام برداشتند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر