logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۸۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

دشمنان با اغتشاشات اخیر دنبال تجزیه ایران هستند/ خدمات رسانی در زنجان به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی شود

دشمنان-با-اغتشاشات-اخیر-دنبال-تجزیه-ایران-هستند-خدمات-رسانی-در-زنجان-به-صورت-مطلوب-اطلاع‌رسانی-شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پشت اغتشاشات جریاناتی وجود دارند که به دنبال تجزیه کشور هستند، گفت: این افراد سعی می‌کنند با سو استفاده از بحث‌های قومیتی و مذهبی تفرقه در کشور ایجاد کنند، افراد قدرت طلبی که در سرزمین دشمن در زمانی که ۸ سال دفاع مقدس در جریان بود لانه کرده بودند و هر روز با دشمن علیه کشورمان همکاری می‌کردند.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز در پنجاه ‌ ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر زنجان که با بررسی ۱۲ لایحه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی تلاش‌های بسیاری برای تامین امنیت در کشور دارند.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در طول هفته‌های اخیر گفت: اعتراضاتی انجام گرفت و به سرعت در سطح استان‌های مختلف تبدیل به اغتشاشات شد، این اغتشاشات سبب سلب امنیت و آرامش شد با این حال کسی از اتفاق رخ داده خوشحال نبود و همه به دنبال روشن شدن اصل موضوع بودند اما متاسفانه عده‌ای همین موضوع را دستاویز قرار داده و تبدیل به اغتشاشات کردند. ولی متناسب با ابعاد کارشناسی انجام گرفته گزارش علت فوت خانم امینی مشخص شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پشت اغتشاشات جریاناتی وجود دارند که به دنبال تجزیه کشور هستند، گفت: این افراد سعی می‌کنند با سو استفاده از بحث‌های قومیتی و مذهبی تفرقه در کشور ایجاد کنند، افراد قدرت طلبی که در سرزمین دشمن در زمانی که ۸ سال دفاع مقدس در جریان بود لانه کرده بودند و هر روز با دشمن علیه کشورمان همکاری می‌کردند. تفاله‌های رژیم سابق که فسادشان کاملا علنی بود پشت این جریان قرار دارند و مشخص است هیچ کدام از این افراد دلسوز مردم نیستند و در رویداد ‌های کوچک و بزرگ سعی دارند تا اغتشاشات را دامن بزنند و تمام سعیشان بر هم زدن آرامش مردم است و این‌ها به فکر مردم نیستند.

وی با اشاره به اینکه اغتشاش گران دلسوز مردم نیستند چراکه اگر بودند علیه مردم اسلحه به دست نمی‌گرفتند، عنوان کرد: این افراد در پشت سر اغتشاشگران قرار گرفته‌اند با برنامه وارد عمل شده‌اند.

ناصحی مقدم با بیان اینکه انقلابیون در سال ۵۷ هیچ زمان به دنبال آسیب‌رساندن به مردم نبودند، ادامه داد: این انقلابیون همزمان دو وظیفه داشتند مبارزه با رژیم فاسد سابق و هم حافظ مال، و جان مردم بودند و اجازه نمی‌دادند مردم صدمه ببینند.

وی عنوان کرد: این اغتشاشات اعتراض نیست و از این اغتشاشات چیزی جز تجزیه ایران نمی‌توان برداشت کرد، به دنبال این هستند که آرامش را از مردم ایران بگیرند، مانع پیشرفت ایران شوند و دلایل آن نیز کاملا مشخص است و در یک سالی که دولت و شورا‌ها مستقر شده‌اند شاهد اقدامات گسترده در راستای خدمت رسانی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه افرادی که این خدمت رسانیها را می‌بینند بیم شتاب گرفتن خدمات دیگر را دارند، افزود: در ایام اربعین فضای مجازی به سمتی رفته بود که این گونه در اذهان جلوه می‌داد که شهروندان ایرانی امنیت جانی در عراق ندارند و حتی جرعه‌ای آب به ایرانیان داده نمی‌شود! اما حقیقت چیز دیگری بود در ایام اربعین امسال بهترین تکریم‌ها از مردم و زایران و ایرانیان شد و حتی یک نفر بعد از بازگشت از زیارت اربعین شکایتی از عراق و عراقی ها نداشت.

وی با بیان اینکه ما انتظار اطلاع‌رسانی مطلوب خدمات انجام شده از رسانه‌های استان را داریم، خاطر نشان کرد: ما نمی‌گوییم که نقص‌ها ذکر نشود اما این نکته باید مد نظر قرار گیرد اگر اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات انجام شده مطلوب نباشد دشمن با بلندگویی‌هایی که در دست دارد کوچک‌ترین ضعف‌ها را بزرگ نمایی خواهد کرد.

ناصحی‌مقدم در پایان تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه خدمت‌رسانی داریم و تمام تلاش ها نیز به سمت خدمت‌رسانی‌های بیشتر است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر