logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۸۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

دشمنان توسعه تولید و اقتصاد کشور را برنمی‌تابند/ معاندین با تحریک عده‌ای جوان نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند

دشمنان-توسعه-تولید-و-اقتصاد-کشور-را-برنمی‌تابند-معاندین-با-تحریک-عده‌ای-جوان-نمی‌توانند-به-اهداف-شوم-خود-برسند
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با محکومیت اغتشاشات و تخریب اموال عمومی، گفت: معاندین با تحریک عده‌ای جوان نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: این اقدامات اخیر برای کسانی که به دنبال دشمنی با ملت هستند بهانه می‌دهد.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور در حوزه صادرات تثبیت‌شده است اما این رفتارها باعث تحمیل زحمت و هزینه‌های جانبی به کشور شده است، ابراز کرد: امنیت اولویت کشور است و اگر امنیت نباشد توسعه و پیشرفت نمیتواند اتفاق بیفتد و این نیز اهداف اصلی دشمنان انقلاب است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه امنیت یک اصل برای هر کشوری محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر امنیت در کشور نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اغتشاش از اهداف معاندین انقلاب است و با این اهداف چند جوان را تحریک می‌کنند تا به اهداف شومشان برسند، عنوان کرد: این افراد با این کارها برای کشور تنها هزینه‌هایی با تخریب اموال مردم تحمیل می‌کنند.

یگانه فرد با بیان اینکه بانک و اماکن عمومی برای مردم است و از بین بردن آن یعنی از بین بردن اموال مردم، ادامه داد: تخریب اموال عمومی و اموال مردم معنی ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان نقشه‌های خود را حساب‌شده طراحی کرده‌اند و با توجه به اینکه اقتصاد و تولید در کشور پیشرفت خوبی داشته و دشمنان این پیشرفت را برنمی‌تابند و به دنبال ضربه زدن از هر طریقی به اقتصاد کشور هستند، خاطرنشان کرد: حوزه تولید و اقتصاد چیزی نیست که با تعدادی جوان مشکل با مختل مواجه شود و این اتفاقات گذری است.

رئیس اتاق بازرگانی بیان کرد: قطار انقلاب با سرعت به‌پیش می‌رود و این سنگ پراکنی‌ها نمی‌تواند مانعی برای رسیدن انقلاب به اهدافش باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر